6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    A

iPhone SE 1st gen heet bij opladen sinds iOS 13.7

Ik heb gisteren mijn iPhone van iOS 12.4.1. geüpdate naar iOS 13.7. Ik vind night mode helemaal geweldig, maar goed tot daar aan toe. Ik laadde mijn iPhone net op. Het was vol en ik haalde het uit de oplader en de batterij liep vrij snel terug van 99% naar 93% en verder. Veel sneller dan ik gewend ben. Verder was mijn iPhone heel heet. Ik heb hem snel uit zijn case gehaald. Het is nu gelukkig wat afgekoeld en het is iets warmer dan normaal maar als ik de iPhone tegen mijn oren aan houdt dan hoor ik dat er iets in de iPhone snel beweegt.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Wat zou ik er tegen kunnen doen? Achtergrondinfo: ik heb de iPhone sinds april 2017.

Bijdrager
    KarelWillem

Uitzetten en een half uurtje uit laten staan.

En dan weer opnieuw proberen.

Bijdrager
    GoeieDag

A op 14 september 2020 om 23:11
    …als ik de iPhone tegen mijn oren aan houdt dan hoor ik dat er iets in de iPhone snel beweegt.

Wat hoor je dan? Deze omschrijving is te vaag.

Bijdrager
    A

<p class=”cite”>GoeieDag op 15 september 2020 om 11:59</p>

A op 14 september 2020 om 23:11
    …als ik de iPhone tegen mijn oren aan houdt dan hoor ik dat er iets in de iPhone snel beweegt.

Wat hoor je dan? Deze omschrijving is te vaag.

Ik hoor iets draaien ofzo. Maar er zitten geen draaiende delen in een iPhone toch?

Het is alsof mijn iPhone heel druk bezig is met iets, maar ik doe er niks mee.

Bijdrager
    KarelWillem

Hij geeft geen image stabilisation, dus die lens kan je niet horen.

Hij heeft wel een vibration motor, en dat kan bewegen.

Bijdrager
    Atjous

Zou het kunnen dat je iPhone op de achtergrond nog druk is met ophalen van allerlei instellingen, foto’s, muziek, etc?

Inderdaad: wacht een paar uurtjes en kijk of het verandert …?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.