9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Sunneh

[iPhone SDK] Wat is nieuw in 2.1?

Beste mensen,

Deze topic gaat over de functies van de (vernieuwde) SDK 2.1.

Weet iemand een lijst te benoemen wat nieuw in deze SDK is? Zijn er nieuwe classes/API’s mogelijk voor het maken van applicaties? Wordt het eindelijk mogelijk om je programma in de background te laten runnen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    iJohan
    ”Sunneh”

Wordt het eindelijk mogelijk om je programma in de background te laten runnen?

Dat zal nooit gebeuren, ivm de performance van de iPhone. Staat geloof ik ook in de overeenkomst!

Bijdrager
    Sunneh
    ”iJohan”
    ”Sunneh”

Wordt het eindelijk mogelijk om je programma in de background te laten runnen?

Dat zal nooit gebeuren, ivm de performance van de iPhone. Staat geloof ik ook in de overeenkomst!

bah.. het zou juist super fijn zijn als je applicatie wat meer hersens kreeg en ondertussen het kleine beetje informatie wat je nodig hebt kan onthouden.

Er is trouwens ook een about SDK file te vinden. Hierin staan de nieuwe features. Dit is alleen allemaal technisch dus begrijp er weinig nog van.

Bijdrager
    iJohan

Zet het er eens bij! Hoe meer info hoe beter, des te sneller je antwoord!!

Bijdrager
    danielpunt

Ik kan helaas ook nergens iets vinden over die push notification service die volgens de WWDC keynote in September geïntroduceerd zou worden.

Heb het hier overigens nog niet geïnstalleerd omdat ik voorlopig nog even bij 2.0 blijf.:)

Bijdrager
    Martijn Snels

We hebben nog wat dagen te gaan hoor…

Bijdrager
    enigmacodedname

Krijgt de iPhone ook ‘Shake to Shuffle’?

Bijdrager
    Job Versloot
    ”enigmacodedname”

Je kan gewon twee keer snel je opneem/ophang knopje indrukken dus waarom?

Bijdrager
    IT-Pro
    ”Job
    ”enigmacodedname”

Je kan gewon twee keer snel je opneem/ophang knopje indrukken dus waarom?

Dat is toch niet wat hij bedoelt. Shake to shuffle is, zoals de naam al zegt, om te shufflen. Met de methode die jij beschrijft kan je naar een volgend nummer, of dat een shuffle is, is echter afhankelijk van het feit of jij shuffle hebt ingeschakeld of niet. Shake to shuffle schakelt deze functie in en shuffled ook meteen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.