6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Robbievz

iPhone scherm zwart + Vliegtuigmodus + Kapotte homeknop

Dag allemaal,

Sinds gisteravond heb ik een probleem met mijn iPhone. Er was niks aan de hand met de telefoon, tot deze opeens erg langzaam werd. Ik deed toen even het scherm uit, in de hoop dat hij het na een tijdje weer beter zou doen. Dit was echter niet het geval; sterker nog, de iPhone ging niet meer aan.
    Het scherm blijft zwart en gaat ook niet aan wanneer ik hem aansluit aan de oplader. Wel trilt ‘ie als ik het geluid uitzet, en werkt Siri wanneer ik dat activeer met de headphones.

Nu weet ik dat je nu het beste de homeknop en de powerknop ingedrukt moet houden, zodat de iPhone herstart. Echter is mijn homeknop kapot.

Het volgende wat ik probeerde was de iPhone aansluiten op iTunes om deze zo te herstellen. Toen kwam echter het volgende probleem: Find My iPhone moet uitgeschakeld zijn. Dit lukt niet logischerwijs niet via de iPhone, en online via icloud.com lukt ook niet omdat de iPhone op moment van uitvallen in vliegtuigmodus stond.

Ik heb heel internet al afgezocht naar een oplossing, maar heb niks kunnen vinden. Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?

Bijdrager
    KarelWillem

Powerknop net zo lang ingedrukt houden tot de telefoon herstart.

Bijdrager
    Robbievz

Nope, werkt helaas ook niet. Zelfs niet na een paar minuten.

Anoniem

Download het programma RECBOOT
    daarmee kan je hem in en uit recovery halen, sluit je tel aan
    zet hem in recovery en haal hem er daarna uit.

En als hij het dan weer doet laat die home-button herstellen:P

Bijdrager
    Robbievz

Niet te geloven, het werkt! Meteen toen ik het recovery-knopje indrukte kwam het Apple logo in beeld.

Bedankt voor de hulp!:)

(En ga nu meteen mijn home-knopje repareren…)

Bijdrager
    janbertwedman

Zou ik laten doen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.