30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)
  • Q:
    Anoniem

iPhone Ringtone!

Mochten jullie hem nog niet hebben, dit is een hele goede versie!!

Ben even de orginele link kwijt, maar heb hem op mijn eigen server gezet:)

NOG OP AANVRAAG

Bijdrager
    DEform

Voor de echte fans :D

Anoniem

Ik heb hem al op me K800i nu wachten tot de echt iphone uitkomt!!

Bijdrager
    SebastiaanV

Ik vind hem niet zo mooi eigenlijk. Het deuntje dan. Beetje Nokia achtig.

Bijdrager
    PietjePuk

Haha, leuk, meteen op mn djizm zwieren:P

Anoniem
    ”SebastiaanV”

Dat vond ik ook toen ik hem voor het eerst hoorde in de keynote:)

Bijdrager
    mrjellow

Dankjewel voor het delen. Ik vind hem persoonlijk wel aardig, niet zo’n ringtone waar je helemaal dol van wordt. Jammer dat inderdaad een beetje op een Nokia ringtone lijkt.

Bijdrager
    man

Bijdrager
    Nikita

He jammer, ik krijg ‘m met geen mogelijkheid op m’n Nokia 6021… Die werkt met MIDI bestanden maar zelfs als ik ‘m converteer naar MIDI weigert ‘ie ‘m af te spelen (“Formaat wordt niet ondersteund” of “Kan niet afspelen”). Iemand een idee of moet ik het maar vergeten?

Bijdrager
    KarelWillem

Wat een dom ringtoontje zeg.

Nee, ik houdt het lekker bij mijn eigen muziek vanuit iTunes.

Momenteel ‘Life Song’ van Mason Williams.
    ‘Isn’t Live Beautiful’ is toch een prachtige frase om mee opgepiepd te worden?

Anoniem
    ”KarelWillem”

Wat een dom ringtoontje zeg.

Inderdaad, moest meteen aan een deuntje uit een Disneyfilm denken.

Bijdrager
    KarelWillem

Daar moest ik nu net niet aan denken als grote liefhebber van Disney in het algemeen en Disney-films in het bijzonder.

:wink:

Bijdrager
    Brainiac

Ik hou het toch maar even bij mijn standaard ring-ring-beltoon. :x

Bijdrager
    Steff

Sorry ik vind het een beetje tegenvallen. Had iets rustigers verwacht maar iets wat ook weer flink opvalt. Ik denk dat dat nog wel gaat komen of er al in zit natuurlijk.

Bijdrager
    RPGboy

toen ik t hoorde vont ik het echt erbij passen, maar nu ik jullie zo hoor begin ik het er idd mee eens te worden dat het toch niets is

Bijdrager
    Juch

klein beetje offtopic:
    http://video.google.com/videoplay?docid=2788691380883601155&q=commercial+heineken

weet iemand hoe dit liedje heet, ik wil die namelijk al een tijdje instellen als mn ringtoon. Maar dan moet ik wel weten welk liedje dat het is…

Bijdrager
    JamesButter

Dat is “Teddybears STHLM featuring Mad Cobra – Cobrastyle”

De clip op Youtube.

Bijdrager
    Juch

dank je!

Bijdrager
    JamesButter

Jij ook, kende dat nr wel ergens van en nu weet ik dan ook meteen wie het zijn:)

Bijdrager
    RPGboy

lekker nummer, kende ik nog niet

Bijdrager
    Niek89
    ”iJunk”
    ”SebastiaanV”

Dat vond ik ook toen ik hem voor het eerst hoorde in de keynote:)

Er zullen vast wel meer ringtones op zitten als deze ene op een gegeven moment toch wel irritante ringtone. Maar dat zijn ze toch allemaal:P

Moderator
    Poezenbeest
    ”Juch”

klein beetje offtopic:
    http://video.google.com/videoplay?docid=2788691380883601155&q=commercial+heineken

weet iemand hoe dit liedje heet, ik wil die namelijk al een tijdje instellen als mn ringtoon. Maar dan moet ik wel weten welk liedje dat het is…

Mocht je deuntjes van nederlandse reclames zoeken, dan is er op http://www.ster.nl een afdeling waar je dat kan opzoeken… Ikzelf ben meer van de themes… laatste was Q en Q, momenteel wel een reclame, namelijk de hum-hum-hum van McDonalds, met de kerst was het Always Coca-Cola, seasons-edition (die van de reclames met de vrachtwagens).

Bijdrager
    Juch

probleem is dat die heineken reclame geen nederlandse reclame is, voor zover ik weet…

Moderator
    Poezenbeest
    ”Juch”

probleem is dat die heineken reclame geen nederlandse reclame is, voor zover ik weet…

…gel;ukkig was die ook al gevonden…
    Mijn tip ging dan ook juist om Nederlandse commercials, of commercials die in Nederland worden uitgezonden op de publieke netten.

Bijdrager
    Xigh
    ”Nikita”

He jammer, ik krijg ‘m met geen mogelijkheid op m’n Nokia 6021… Die werkt met MIDI bestanden maar zelfs als ik ‘m converteer naar MIDI weigert ‘ie ‘m af te spelen (“Formaat wordt niet ondersteund” of “Kan niet afspelen”). Iemand een idee of moet ik het maar vergeten?

Even omzetten naar een Wav bestand dan hoort ie het wel te doen.
    Vind het zelf ook een weinig interessante beltoon.

Bijdrager
    Nikita

Helaas, werkt ook niet. Met .wav krijg ik ook de melding “Bestandsformaat niet ondersteund”. Enig idee op welke settings ik ‘m moet omzetten? Ik gebruik QT Pro ervoor, trouwens. 44 KHz, 16-bit stereo en 22 KHz, 16 bit stereo werken allebei niet. Zo nog even proberen met andere instellingen.

Bijdrager
    JamesButter
    ”Zerk”
    ”Juch”

…gel;ukkig was die ook al gevonden…
    Mijn tip ging dan ook juist om Nederlandse commercials, of commercials die in Nederland worden uitgezonden op de publieke netten.

De beste methode is nog altijd -voor mij- om naar de tekst te luisteren die gezongen wordt. Als er gezongen wordt. En dan google inschakelen.
    Zelf ben ik nog op zoek naar eentje van DAS nogwat en van Lexus.

Ontopic: sorry maar wat een vreselijk toontje :sealed:

Bijdrager
    GIJay

Het is een ringtone mensen.. djeeez, wat maakt het uit hoe dat ding klinkt.

Bijdrager
    DimaX
    ”iJunk”

Mochten jullie hem nog niet hebben, dit is een hele goede versie!!

Ben even de orginele link kwijt, maar heb hem op mijn eigen server gezegt:)

http://yxdesign.nl/iphone/ringtone.mp3%5Burl=http://www.searchteens.net%5D%5Bimg:954162276b%5Dhttp://heelom.net/s.gif%5B/img:954162276b%5D%5B/url%5D

Hmm nee nog niet gehoord, maar vrollijke muziekske :wink:

Bijdrager
    dintel

Als je het liedje vaker hoort dan 2 keer begint het al te irritiren!

Dus naar mijn mening is het niet echt een geslagd ringtonetje:cry:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.