10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Grupello

iPhone ringtone

Ik zou op mijn iPhone een ringtone willen zetten en kan kiezen uit volgende extensies :
    mp3
    amr
    nmf
    wav
    Hoe moet ik dat doen ?
    Dank

Bijdrager
    lolbroeck

Dat is niet zo moeilijk, lees dit even en je komt er van zelf wel uit denk ik: http://www.iphoned.nl/eigen-ringtones-op-de-iphone/3018/
    (begin te lezen vanaf het kopje ‘iPhone ringtones’!)

Bijdrager
    bintsje

Hoi
    Er is een site waar je een mp3 naar kunt uploaden .
    Daar kun je de te maken ringtone ook inkorten

Gr.lo[

Bijdrager
    bintsje

uhhh gaat niet goed moet ik nog even uitzoeken

Bijdrager
    valentijn12

Bij mij werkte de manier van iphoned niet. Heb de net aangemaakte .m4a naar bureaublad gekopieerd en het origineel uit de iTunes map verwijderd. Vervolgens de AAC versie die nu op het bureaublad staat veranderd in .m4r en deze weer in itunes geopend.

Bijdrager
    Grupello
    valentijn12 op 09 augustus 2012

Bij mij werkte de manier van iphoned niet. Heb de net aangemaakte .m4a naar bureaublad gekopieerd en het origineel uit de iTunes map verwijderd. Vervolgens de AAC versie die nu op het bureaublad staat veranderd in .m4r en deze weer in itunes geopend.

Hier werkt dit ook niet !

Bijdrager
    Yggdrasil

Waarom allemaal zo moeilijk?

Als je een Mac hebt heb je normaal gezien ook Garageband. Daarin zit een functie ingebouwd om iPhone-beltonen te maken. Je importeert een .mp3 via de mediabrowser. Je kiest 45 sec. uit het liedje en via de deel knop stuur je ‘m naar iTunes.

Bijdrager
    Grupello

Akkoord, maar kan ik daar ook met bestaande beltonen in MP3, AMR, MMF of WAV weg om die dan op mijn iPhone (4) te krijgen ?

Bijdrager
    Yggdrasil

.mp3’s sowieso. Over de rest van de formaten kan ik niet oordelen. Ik zou zeggen, probeer ze te importeren en deel ze dan naar iTunes. Met een .mp3 werkt het gegarandeerd.

Bijdrager
    justhan

En anders lukt het gegarandeerd met de link die bintsje noemde: Audiko

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.