7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

iPhone restore verloopt zeer vlot

Beste maccers en iphone gebruikers,

Gisteren gebeurde er bij mij iets merkwaardigs mijn nieuwe ipone nog helemaal origineel lag naast me ik had er 5 min geleden nog op gewerkt ik wou hem pakken en toen had ik een zwart display wat ik ook deed hij wou niet aan. De batterij was helemaal vol ik heb hem aan de pc gehangen die zag hem scherm sprong aan en hij deed zijn backup. Ik koppelde hem los scherm deed weer niets hing hem weer aan de pc en die vond hem niet meer na een paar keer proberen loskoppelen en weer vast etc kwam hij weer te voorschijn wederom voerde hij een backup uit ik besloot om op herstel te drukken (overigens was ik daar erg onder de indruk van dat echt alles terug komt) na de nieuwe instalatie werkt hij nu weer prima. Ik wou dit met jullie delen omdat ik A benieuwd ben of iemand dit al heeft gehad en B dat het terug zetten heel erg makkelijk is en echt alles wordt terug gezet voorbeeld : zelf de wekker instelling

Bijdrager
    Lesliedec

misschien even de topic titel aanpassen…dat maakt het achteraf ook eenvoudiger voor andere mensen om jouw informatie terug te vinden op dit forum.. iets als: iPhone Restore verloopt zeer vlot..

Bijdrager
    Napsju

Dank. :x

Bijdrager
    casperrrrrrr

Herstel was helemaal niet nodig geweest.
    Had gewoon de Home + Sleepbutton 10s lang tegelijkertijd ingedrukt gehouden om hem even te resetten…

Bijdrager
    arw

dank voor de tip casper zal ik de volgende keer proberen volgens mij heb ik ze al heel lang ingedrukt maar weet het niet zeker hoe kan zo iets gebeuren ??

Moderator
    Pete.Z

Zoiets kan altijd gebeuren, alleen als het vaker gebeurt zou ik een restore doen.

Overigens is het gebruik van leestekens erg makkelijk voor de lezers.

Bijdrager
    Yaris

En het gebruik van kortere zinnen en paragrafen ook.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.