9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Q-collective

iPhone X reparatieprijzen

Het was te verwachten met de bekende prijs voor het AppleCare+ (€229), maar de iPhone X reparatieprijzen zijn wel behoorlijk geworden:

Model: iPhone X
    Alleen schermreparatie: € 321,10
    Overige schade: € 611,10

De schermreparatie is daarmee gewoon méér dan de overige schade voor de iPhone SE (€ 311,10)8-O

Maar fijn een AppleCare+ nemen dan. Daar betaal je, voor zover ik zie, nog steeds maar een eigen risico van €29 voor glas en €99 voor overige schade.

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  Q-collective.

Bijdrager
    sedikit

Tros Radar maandag j.l.
    https://goo.gl/21sGcB

Bijdrager
    McPim
    Q-collective op 27 oktober 2017

Maar fijn een AppleCare+ nemen dan. Daar betaal je, voor zover ik zie, nog steeds maar een eigen risico van €29 voor glas en €99 voor overige schade.

Klopt, maar AppleCare+ kost wel €229 bij een iPhone X en geen €99 zoals bij een iPhone SE ;!

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  McPim.
    • Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  McPim.

Moderator
    Mac Daddy

Nog een goede reden om te wachten op de 2e iPhone X. Het is heel leuk zo’n compleet nieuw model, maar het moet allemaal nog een beetje in prijs zakken.

Bijdrager
    Shmoo

Heerlijk man. Ik wil de eerste afgrondverhalen zien opduiken op OMT.

Bijdrager
    Niels

Op zich best logisch. Apple Care+ is eigenlijk gewoon een verzekering; een duurder toestel betekent een hogere premie en de hogere reparatieprijzen zorgen voor een stijging in eigen risico.

Overigens vind ik bedrag per schade omgerekend best schappelijk: 213,50 per schadegeval voor een volledige vervanging van een toestel van 1329 euro.

Bijdrager
    Q-collective
    NielsDam op 27 oktober 2017

Op zich best logisch. Apple Care+ is eigenlijk gewoon een verzekering; een duurder toestel betekent een hogere premie en de hogere reparatieprijzen zorgen voor een stijging in eigen risico.

Overigens vind ik bedrag per schade omgerekend best schappelijk: 213,50 per schadegeval voor een volledige vervanging van een toestel van 1329 euro.

Het eigen risico voor glasschade en overige schade (respectievelijk €29 en €99) zijn juist hetzelfde gebleven. Enkel de initiële aanschaf is omhoog gegaan.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  Q-collective.

Moderator
    Night

Je moet gewoon je inboedelverzekeraar raadplegen. Heel veel verzekeringen hebben een aparte iPhone clausule.
    Als voorbeeld die van de ANWB.

Bijdrager
    Jannemanishere

Oh jee:

https://www.destentor.nl/economie/test-iphone-x-meest-breekbare-smartphone-ooit~a03f9b20/

Maaruh, inderdaad je inboedelverzekering checken. In mijn geval Centraal Beheer. Destijds ging mijn 6s Plus koppie onder en kreeg een nieuw toestel vergoed na een verklaring van de reparateur.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 1 week geleden door  Jannemanishere. Reden: Aanvulling
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.