22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    esmee020

iPhone registreren.. Ik kom er niet uit..

Ik heb vandaag een iPhone gekocht en heb zojuist de sim kaart erin geplaatst, vervolgens aangesloten op mijn MacBook, laatste versie iTunes gedownload, iTunes gestart, iPhone wordt herkend, dan moet je het registreren geloof ik.. ik ben bij de vraag aangekomen van iTunes account aanmaken, had dus [email protected] ingetypt (overigens heb ik geen @mac.com adres) bij de vraag om een account te maken, maar dan krijg ik de melding..

U kunt geen nieuwe account aanmaken met een bestaand MobileMe emailadres. Als u een MobileMe account hebt, kunt u annuleren en u aanmelden met de gegevens van die MobileMe account..
    achter emailadres staat nu in het rood : Mobile Me abonnees hebben al een account..

:cry:

Ik heb nooit een MobileMe account aangemaakt, of krijg je zo een account mee met je iPhone. Ik kan het nergens terugvinden. Wat moet ik doen. Alsjeblieft, help mij.. :oops:

Bijdrager
    rednesed

Er Bestaat al een account in gebruik met de “xxxx” die jij hebt ingevoerd.

Voorbeeld:

Iemand heeft reeds het account “[email protected]”, dan is het logisch dat jij “[email protected]” niet kan kiezen als account.
    Kies dus een andere naam naar keuze.

groeten!

Geblokkeerd
    Anoniem

Maareh, gezien het feit je iTunes account ook werkelijk e-mails naar je gaat sturen is het toch wel verstanding om je eigen e-mail adres te gebruiken… Denk je niet?:) Waarom zou je in hemelsnaam een email adres opgeven dat je niet hebt? Ik kan ook wel zeggen dat m’n adres [email protected] is, maar dan kan ik m’n iTunes account ook niet serieus gebruiken:)

Bijdrager
    esmee020
    ”cailin

Maareh, gezien het feit je iTunes account ook werkelijk e-mails naar je gaat sturen is het toch wel verstanding om je eigen e-mail adres te gebruiken… Denk je niet?:) Waarom zou je in hemelsnaam een email adres opgeven dat je niet hebt? Ik kan ook wel zeggen dat m’n adres [email protected] is, maar dan kan ik m’n iTunes account ook niet serieus gebruiken:)

oh ok.. dus ik kan mijn eigen emailadres gebruiken.. ik dacht het moet een me.com adres zijn maar dat hoeft dus niet.:?
    hmm ik ben nu bij de vraag dat ik mijn creditcardgegevens moet invoeren, heb helemaal geen creditcard.. ik dacht dat dit een registratieproces was, maar het is om een iTunes store account te maken.. Is dat een must als je een iPhone hebt of hoeft het niet.. Kan je dan ook applicaties downloaden die gratis zijn als je geen iTunes store account hebt?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”esmee020″

oh ok.. dus ik kan mijn eigen emailadres gebruiken.. ik dacht het moet een me.com adres zijn maar dat hoeft dus niet.:?
    hmm ik ben nu bij de vraag dat ik mijn creditcardgegevens moet invoeren, heb helemaal geen creditcard.. ik dacht dat dit een registratieproces was, maar het is om een iTunes store account te maken.. Is dat een must als je een iPhone hebt of hoeft het niet.. Kan je dan ook applicaties downloaden die gratis zijn als je geen iTunes store account hebt?

Ja. Je hebt altijd een account nodig als je iets wilt downloaden. Op dit forum staat ook hoe je dat kan doen zonder creditcard. Tip: gebruik zoek functie:-)

Bijdrager
    esmee020

misschien een dom vraagje.. :) maar moet je voor het internetten betalen, of kan ik onbeperkt internetten.. ik heb mijn iPhone gekocht in de winkel met een iPhone 150 abonnement..

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”esmee020″

misschien een dom vraagje.. :) maar moet je voor het internetten betalen, of kan ik onbeperkt internetten.. ik heb mijn iPhone gekocht in de winkel met een iPhone 150 abonnement..

http://www.t-mobile.nl/iPhone/tarieven.html

Bijdrager
    esmee020
    ”sonic1984″
    ”esmee020″

er staat inclusief, is dat hetzelfde als onbeperkt.? :|
    routebeschrijving met die kaarten enzo, is dat ook allemaal gratis..
    want ik wil straks niet een rekening krijgen van een paar honderd euro..

Bijdrager
    Nielsvr

Als je account geactiveerd is ja. Allemaal gratis. Vergeet niet dat je deze maand een klein abbo hebt, de nieuwe maand heb je al je minuten en smsjes.

Bijdrager
    esmee020
    ”Nielsvr”

Als je account geactiveerd is ja. Allemaal gratis.

behalve Youtube denk ik.. ik probeerde net op Youtube een filmpje te bekijken..
    toen zei de iPhone dat ik een mobiele of wifi verbinding nodig heb.. dat valt me wel tegen moet ik zeggen..

”Nielsvr”

Vergeet niet dat je deze maand een klein abbo hebt, de nieuwe maand heb je al je minuten en smsjes.

kan je dat misschien wat uitgebreider toelichten, dit is namelijk mijn eerste abbo.. is het dan zeg maar zo dat vandaag de 18e dat ik dan 12dagen/31dagen x 150belminuten voor deze maand heb?

Bijdrager
    Lustigson
    ”esmee020″

Jongedame, heb je wel goed gekeken wat je gekocht hebt? Dit is allemaal gewoon te vinden op de T-mobile-site. En anders had je ’t kunnen lezen op talloze fora. Of kunnen vragen aan de verkoper in de winkel waar je je iPhone gekocht hebt.

:)

Bijdrager
    awesomemac

Beste Esmee,

YouTube werkt wel op de iPhone, maar dit kost veel data en dat gaat nu eenmaal niet via de normale telefoon “lijn”. Dus moet je 3G aan hebben staan of een draadloos internet verbinding hebben (WiFi).

Bijdrager
    Lexis

Je had je misschien inderdaad van te voren wat beter in kunnen lezen:|

Bijdrager
    Job Versloot
    ”esmee020″
    ”sonic1984″
    ”esmee020″

Dit vraag je niet als je een telefoon koopt?

Bijdrager
    wouwout

esmee is blont :P

Bijdrager
    Eelke
    ”esmee020″
    ”sonic1984″
    ”esmee020″

Het is natuurlijk ook een optie om eerst uit te zoeken wat je krijgt en dan pas tot de aanschaf over gaan. of is dat heel gek gedacht? :innocent:

En om nou niet heel lullig te zijn: internetten is onbeperkt.
    iTunes account is wel gemakkelijk: Op die manier kan je nieuwe programma’s downloaden (en dus de functionaliteit van de iPhone uitbereiden)

Bijdrager
    esmee020
    ”Eelke”
    ”esmee020″
    ”sonic1984″
    ”esmee020″

Het is natuurlijk ook een optie om eerst uit te zoeken wat je krijgt en dan pas tot de aanschaf over gaan. of is dat heel gek gedacht? :innocent:

iTunes account is wel gemakkelijk: Op die manier kan je nieuwe programma’s downloaden (en dus de functionaliteit van de iPhone uitbereiden)

dank je, voor een normale reactie op mijn vraag, Eelke.. :wink:

”awesomemac”

Beste Esmee,

YouTube werkt wel op de iPhone, maar dit kost veel data en dat gaat nu eenmaal niet via de normale telefoon “lijn”. Dus moet je 3G aan hebben staan of een draadloos internet verbinding hebben (WiFi).

Ik heb 3G aan staan, maar hij maakt er nooit verbinding mee…Je ziet alleen maar die stip van het GPRS netwerk Ik woon zelfs in Amsterdam.. Hoe kan dat..? Ik heb gekeken bij instellingen>netwerk daar staat de iPhone op 3G.. :oops:
    Ben sowieso niet tevreden over het netwerk van Tmobile, ik heb voorheen altijd Vodafone gehad en altijd uitstekende dekking en bereik.

Bijdrager
    Eelke
    ”esmee020″
    ”Eelke”
    ”esmee020″
    ”sonic1984″
    ”esmee020″

”awesomemac”

Beste Esmee,

Ik heb 3G aan staan, maar hij maakt er nooit verbinding mee…Je ziet alleen maar die stip van het GPRS netwerk Ik woon zelfs in Amsterdam.. Hoe kan dat..? Ik heb gekeken bij instellingen>netwerk daar staat de iPhone op 3G.. :oops:
    Ben sowieso niet tevreden over het netwerk van Tmobile, ik heb voorheen altijd Vodafone gehad en altijd uitstekende dekking en bereik.

Het is inderdaad niet altijd even goede dekking. Ik meen dat t-mobile ergens aangeeft waar zij 3G dekking garanderen. Als dit gegarandeerd is en jij toch geen 3G hebt loont het om er achteraan te gaan. Ik heb al verscheidene mensen op dit forum gehoord over korting bij t-Mobile.

Maar dat de dekking van t-mobile niet om over naar huis te schrijven is, was bekend.

Bijdrager
    esmee020
    ”Eelke”
    ”esmee020″
    ”Eelke”
    ”esmee020″
    ”sonic1984″
    ”esmee020″

”awesomemac”

Beste Esmee,

Het is inderdaad niet altijd even goede dekking. Ik meen dat t-mobile ergens aangeeft waar zij 3G dekking garanderen. Als dit gegarandeerd is en jij toch geen 3G hebt loont het om er achteraan te gaan. Ik heb al verscheidene mensen op dit forum gehoord over korting bij t-Mobile.

Maar dat de dekking van t-mobile niet om over naar huis te schrijven is, was bekend.

Ok dank je voor alle info.. Ik moet zeggen dat de iPhone geweldig is.. lekker bellen, muziek luisteren, onbeperkt internetten en emailen.. alleen had ik liever een Vodafone abonnement genomen, maar ik heb geen zin in die hacktoestanden en dergelijke.. :)

Moderator
    Pete.Z

T-Mobile is jammer genoeg de slechts mogelijke provider die Apple had kunnen kiezen in Nederland,maar als je contact met ze opneemt,en je klacht over slechte dekking bij ze neerlegt,geven ze je al vrij vlot 50% korting op je abonnement voor een maand of drie.
    Het lost helemaal niks op natuurlijk,maar is toch meegenomen.:wink:

Bijdrager
    Lacebag

Toch altijd raar dat alle mensen die ik ken met een iPhone + T-mobile gewoon altijd en overal bereik hebben + 3G.
    (Behalve ik zelf dan maar dat ligt aan mijn oude Sim-kaart, en ik krijg gewoon een nieuwe)

T-mobile bashen is nogal makkelijk geworden de laatste tijd.

Bijdrager
    esmee020
    ”Pete.Z”

T-Mobile is jammer genoeg de slechts mogelijke provider die Apple had kunnen kiezen in Nederland,maar als je contact met ze opneemt,en je klacht over slechte dekking bij ze neerlegt,geven ze je al vrij vlot 50% korting op je abonnement voor een maand of drie.
    Het lost helemaal niks op natuurlijk,maar is toch meegenomen.:wink:

is telefonisch contact voldoende (zo ja welk tel nummer, de gratis klantenservice? 0800 7111) of moet ik een brief schrijven?..

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.