7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    jimiejimie

iPhone reageert zeer traag en loopt vast

Hi Allemaal,

Sinds deze week doet mijn iPhone 6 zeer raar en reageert niet meer. Ik heb al een harde reset gedaan, maar de iPhone reageert ook niet meer op uitzetten. Dan moet ik 5 min wachten en gaat de iPhone vanzelf uit of restart hij zichzelf. Gister avond heb ik mijn iPhone herstart en nu zijn al mijn foto’s weg, alle safari tabbladen zijn ook weg, plus nog de berichtgeving instellen.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Joid

Is hij nu wel weer snel? En is er nog een reservekopie?

De traagheid kwam waarschijnlijk door Safari.

Bijdrager
    jimiejimie

Hij is wel weer sneller, alleen al mijn foto’s zijn weg. 3000.
    Kan ik deze nog terughalen?

Bijdrager
    Jeddes

Backup?

Bijdrager
    JailbreakLover101

Misschien werkt dit trucje om het soms wat sneller te maken. Druk de aan/uit knop in en dan moet je die loslaten en dan moet je op de homeknop en wachten tot dat “zet uit enz” weg gaat. Je werkgeheugen wordt dan gewist.

Bijdrager
    Steven Mulder

Mijn iphone 6 plus deed de laatste dagen ook raar na de 9.3 update. Aanraakscherm reageerde traag, opende andere app’s nam telefoon niet meer op en gaf soms 1 lijn boven in het scherm zonder valschade of stoten.. Opgestuurd naar verzekeraar. Nu terug gekregen dat het probleem er niet zou zijn. Maar ervaarde het zelf weer bij het opstarten. Nu zie ik een apple update naar 3.9.1 welke dit zou verhelpen. Ik ga het proberen.

Bijdrager
    nicj56

Deze verhelpt alleen de link bug met safari, en zal ook wel wat andere oneffenheden weghalen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.