14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    verballutz

iPhone reageert nergens op

aan éénieder die het lezen wil

gisteravond aan mijn MacBookPro werd ineens het scherm van mijniPhone donkerder en het reageerde niet langer op aanrakingen. weggelegd en vanmorgen er weer ‘ns bijgepakt. helemaal dood, alles geprobeerd. iTunes pikt ‘m niet op. weet iemand een oplossing?

Bijdrager
    nebilem

Heb je uitknop plus home knop geprobeerd?

Bijdrager
    verballutz

idd al geprobeerd, ik heb natuurlijk eerst eerdere posts op dit forum doorgelezen alvorens met mijn vraag te komen

Bijdrager
    nebilem

Dan is er nix meer te doen gecondoleerd.

Bijdrager
    nebilem

Geintje probeer dfu mode en dan te herstellen via je pc. Laatste hoop sluit en aan op andere pc wil ookhelpen.

Bijdrager
    verballutz

heb DFU ook al geprobeerd, geeft geen kik.

Bijdrager
    yesn95

ja heel erg dood dus.
    als je nog garantie hebt en hij is niet gejailbreakt als een gek naar de winkel dus.

Bijdrager
    verballutz

fabriek af simlock-vrij, da’s geen probleem, wat de garantie betreft……. hoe lang heb je die wettelijk?

Bijdrager
    xionix

Volgens apple zelf heb je maar 1 jaar zover ik weet. Je zou je kunnen beroepen op het consumenten recht van 2 of 3 jaar volgens mij.

Bijdrager
    verballutz

iedereen bedankt voor de imput, het was een lange dag ik ga aftaaien. morgen kijk ik weer

Bijdrager
    Afroman

Heb je hem eens laten vallen in het water of vaak in een vochtig gebied gehouden?

Bijdrager
    Huibregt

sorry, dubbele post

Bijdrager
    Huibregt
    verballutz op 02 september 2010

fabriek af simlock-vrij, da\’s geen probleem, wat de garantie betreft……. hoe lang heb je die wettelijk?

Dat hangt er ook vanaf waar je hem hebt gekocht. Bv. Mobistar geeft 2 jaar garantie, de rest weet ik zo niet.
    En wat wettelijk (bv. volgens Europese regels) geregeld is lijkt leuk, maar in de praktijk heb je de allergrootste moeite om dat recht ook te krijgen als de leverancier dwars ligt.

Bijdrager
    Ilham

verballutz is je Iphone weer gemaakt ? zoja wil je uitleggen hoe, want ik heb net dezelfde probleem hier met mijn Iphone

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.