5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Hermanh

Iphone probleem mail

Al jaren gebruik ik de iPone, maar bij iedere iPhone heb ik hetzelfde (probleem).

Uiteraard krijg ik ook de mail op de iPhone binnen, en na een paar dagen leeg ik mijn mailbox.

Zo doe ik dat een paar keer per maand. Wat mij opvalt, is dat mijn box weer snel volloopt met berichten welke ik weken of zelfs maanden geleden al heb weggegooid. Bij iedere iPhone gebeurt mij dit. Is er een instelling dat dit niet meer gebeurt? Mailbox is van de één op het andere moment ineens weer geladen met oude en natuurlijk jieuwe berichten.

Graag jullie oplossingen aub?

Gr. Herman H

Bijdrager
    Dédé

Wanneer uw mail is ingesteld als imap-account.
    Wanneer je mails van uw iPhone (of ander toestel) verwijderd worden ze ook van de server verwijderd. Foetsie.

Wanneer uw mail is ingesteld als pop-account.
    Wanneer je mails verwijderd van uw iPhone worden de mails enkel op dit apparaat verwijderd en niet van de server. Als uw iPhone staat ingesteld dat mails moeten gepushed worden, komen deze mails opnieuw binnen op uw iPhone omdat ze nog op de server staan.

Misschien instellingen aanpassen naar imap?

Bijdrager
    bupaul

Ter aanvulling
    Bij pop account:
    Onder geavanceerd
    Verwijder van server.
    Je kunt kiezen,
    nooit, zeven dagen of, na verwijderen uit ‘inkomend’

Bijdrager
    Hermanh

Bupaul en Dédé

En wat moet ik kiezen dan staat nu op 7 dagen.

En kan de iPhone gewoon op de imap instelling worden gezet, of veranderd dan alles in de iPhone. En waar kan ik dat doen dan. Op mijn systeem of op de iPhone zelf?

Bijdrager
    Dédé

Zoals bupaul reeds aangaf: na verwijderen uit “inkomend’

Als u de mail als imap wilt instellen controleer je eerst de instellingen die je nodig hebt bij uw provider. Staat bij alle providers op hun website.
    Verwijder dan uw mail-account op uw iPhone en stel deze opnieuw in als imap. Klik hier

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.