5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Kayley23

Iphone probleem met oortjes

Heyhey,

Mijn oortjes waren kapot, ik heb een iphone 6 plus. Iemand zei ik heb iphone 7 oortjes, met die speciale input. Je kan proberen als je wilt.
    Nou het werkte. Maar nu werkt de aux kabel van de auto niet meer en normale oortjes werken ook niet meer..

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 2 weken geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    nnsa

Zou het niet kunnen zijn dat de 3,5mm uitgang van de iPhone 6 plus het laat afweten door bijvoorbeeld vuil, vocht o.i.d.
    Misschien je originele oortjes even op een ander apparaat met 3,5mm proberen.

Bijdrager
    Kayley23

Nee want eerst werkten de normale oortjes wel, een dag ervoor werkte het nog.. want iphone 7 oortjes hebben zo die ingang gelijk de lader..

Bijdrager
    vuurvreter

@kayley23

Er wordt je gevraagd om de oortjes van de iPhone 6+ op een ander toestel uit te proberen!!

Dit noemen we uitsluiten van (…)

Bijdrager
    T-sec
    Kayley23 op 06 januari 2018

Nee want eerst werkten de normale oortjes wel, een dag ervoor werkte het nog.. want iphone 7 oortjes hebben zo die ingang gelijk de lader..

Er zit bij de iPhone 7 een verloopkabeltje van Female 3.5mm Jack (koptelefoon contrastekker) naar Lightning connector.
    Deze kun je ook voor de Aux ingang van de radio gebruiken.

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 2 weken geleden door  T-sec.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.