3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    virusbeatbox

Iphone plat na nog 50% batterij

Beste,

ik heb een iphone 3gs en heb deze week de nieuwe iOS4 op geïnstalleerd.
    Nu gisterenavond lag ik in bed en was ik nog wat aan het surfen e.d. en toen ik vanmorgen wakker werd, ging mijn iphone niet meer aan, de batterij was plat. Toch had ik ’s avonds nog een 50% batterij over, kan het dat, door de multitasking van iOS4, de geopende apps bleven draaien en daardoor mijn batterij hebben leeggezogen?

Bijdrager
    wido

Er staat al het een en ander over op internet…
    Bij mijn ipod touch 2e gen. met ios4 gebeurde hetzelfde. En ook overdag zag ik de batterij haast leeglopen. Het lijkt te liggen aan een permanente wifi-verbinding die ook in de slaapstand in stand blijft. Ik zet als ik ‘m nu niet gebruik in de vliegtuigmodus, dan is de batterij weer ‘normaal’. Bij een iphone zou je wellicht kunnen proberen om de wifi uit te zetten.

Bijdrager
    Maverick9898

Toch had ik ’s avonds nog een 50% batterij over, kan het dat, door de multitasking van iOS4, de geopende apps bleven draaien en daardoor mijn batterij hebben leeggezogen?

Dat kan sowieso niet want dat is net het hele punt van de multitasking van Apple. Het is niet echt een multitasking waar apps op de achtergrond blijven draaien want dat zorgt voor minder batterij en minder snelle prestaties. iOS4 zit met multitasking anders in elkaar.

Wido heeft gelijk. Meer problemen daarmee. Probeer het eens met wifi uit. Dat zal wel werken. Daar komt vast een software-update voor. Kinderziektes van iOS4

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.