4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    B-mac-fan

[iPhone] Palringo app

Hoi,

Ik heb de Palringo app gedownload.
    Maar als ik me dan wil registreren als nieuwe gebruiker en ik heb alles ingevoerd, dan zegt hij dat ik geen geldig e-mailadres heb ingevoerd, terwijl dat wel het geval is.
    Ik heb gewoon mijn MSN e-mailadres ingevoerd.

Weet iemand hoe dit kan of wat ik verkeerd doe?
    En kun je bij Palringo gewoon met je normale MSN adres inloggen en zie je dan gewoon je normale MSN contacten, enz. ?

Ik kan er op internet niet echt iets duidelijks over vinden.
    Zijn er misschien ook nog andere goede apps waarmee je direct van je MSN/Live account kunt MSN’en op je iPhone?

Bedankt alvast!

Bijdrager
    Macman

Je moet eerst registreren, dwz, je maakt een account aan bij Palringo, met die gegevens meld je je aan(dus niet met je bestaande msn account gegevens). Klik op de P, en dan op Add service, je krijgt een menu met logo’s van diverse messengerservices,, en daar kan je op msn klikken, en eenmalig gegevens invoeren van de msn.

Hier een filmpje met uitleg:
    http://uk.youtube.com/watch?v=HMKApfybCCY

Succes!

Bijdrager
    B-mac-fan

Aahzo duidelijk, bedankt!

Maar hoe kan het dan dat ik bij het registreren (bij Palringo) een melding krijg dat ik een geldig e-mailadres moet invoeren, terwijl ik dat gedaan heb??
    Of kun je daar geen @live.nl adres invullen?

Bijdrager
    Macman

Dat had ik ook, je moet het eens met een ander adres proberen, misschien heeft het iets te maken met dat het niet hetzelfde mag zijn als het adres dat je voor msn gebruikt. Probeer even een ander adres, waarschijnlijk werkt het dan wel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.