30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    STEVEJ0BS

iPhone overleeft val van de trap

Mijn iPhone heeft vandaag een val van de trap overleefd van 10 treden hoog.
    Ik liep met een stapel boeken naar boven. Op die stapel boeken lag mijn iPhone.

iPhone gleed er vanaf en kletterde eerst op de houten trap om vervolgens verder te glijden en te stuiteren. Kwam met een klap op de grond.

iPhone doet het gewoon nog! Geen schrammetje te bekennen!
    Ging wel door merg en been:)

Bijdrager
    carpebios

Pijnlijk. Maar gelukkig heeft hij het overleeft:D

Bijdrager
    Pixelpusher

Wat een geweldig product, hufter-proof.

Bijdrager
    paas-haas

Maar is die ook Monkey proof?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Lucky iPhone:)

Bijdrager
    Applesap

Zie je wel, onzin die iphone cases e.d.;)

Bijdrager
    Yosemite

Was het een iPhone of een iPhone 3G? Ik vind de iPhone 3G namelijk een stuk minder solide aanvoelen dan m’n oude iPhone.

Bijdrager
    1984

Incase Protective Cover for iPhone 3G

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Het gaat om een iPhone 3G

Bijdrager
    Toinef

zo hufterproof is een iphone ook niet, ik ken iemand die hem heeft laten vallen, dat leverde een leuke barst in het glas op

Bijdrager
    sypie

Het is waarschijnlijk van invloed waar dat ding als eerste valt. Plat op de achterkant, op een punt… Daar zal de schade wel mee te maken hebben. De volgende stuiters van een trap af zijn van mindere impact dan de eerste klap, voor de iPhone dan. De hele iPhone-lawine van een trap af kan toch je zenuwen ernstige schade toedoen.

Bijdrager
    JazzEye

Nou de mijne is net gerepareerd na een val op de stenen, glas helemaal kapot, display vervangen (€€€€). Krijg ik ‘m gisteren binnen, glipt die weer uit mijn handen. Niet eens van zo heel hoog, van ongeveer bureauhoogte op een houten vloer… Geen gebroken glas dit keer, maar onderste gedeelte van het scherm reageert niet meer. Weer repareren dus… :cry:

Bijdrager
    iJohan

Waar laat je hem repareren? Want mijn cases is beschadigd en een krasje in me glas :S

Bijdrager
    sypie
    ”iJohan”

Waar laat je hem repareren? Want mijn cases is beschadigd en een krasje in me glas :S

Zou je dat bij een ieder andere telefoon ook meteen laten fixen dan? Toch best wel apart dat de iPhone ineens een apparaat is waar men veel zuiniger op is dan een gemiddelde telefoon…

Bijdrager
    DouweM

Sypie;
    Tsja, ook wel een beetje logisch. Ten eerste is een iPhone veel meer dan een telefoon, het komt meer een beetje in de buurt van een computer. En ten tweede zijn Apple-producten toch een beetje stijl-objecten, die de eigenaar mooi wil houden.

Bijdrager
    mooirood
    ”Cosmopolitan”

Ik liep met een stapel boeken naar boven. Op die stapel boeken lag mijn iPhone.

:? :sealed:

Bijdrager
    AdvanDongen
    ”1984″

Incase Protective Cover for iPhone 3G

Lekker kleurtje zeg…

Bijdrager
    Dedstok

En wat wil je hier nou mee zeggen?

Mijn iPod Touch is laatst ook gevallen uit mijn handen.. Zo 1,5 meter op de grond.. Hij doet het ook nog..

Kan ik nu daar ook een topic over maken?

Bijdrager
    Dedstok
    ”JazzEye”

Nou de mijne is net gerepareerd na een val op de stenen, glas helemaal kapot, display vervangen (€€€€). Krijg ik ‘m gisteren binnen, glipt die weer uit mijn handen. Niet eens van zo heel hoog, van ongeveer bureauhoogte op een houten vloer… Geen gebroken glas dit keer, maar onderste gedeelte van het scherm reageert niet meer. Weer repareren dus… :cry:

Haha fantastisch

Bijdrager
    JazzEye

Wat is daar fantastisch aan?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Nee, het is niet echt fantastisch.. Erg vervelend

Het is ook wel een beetje grappig hoor (buiten de schade om natuurlijk!). iPhone komt terug van reparatie, je pakt ‘m uit en laat hem weer flikkeren:D

Bijdrager
    sasquatch
    ”JazzEye”

Nou de mijne is net gerepareerd na een val op de stenen, glas helemaal kapot, display vervangen (€€€€).

Niet dat het nodig is bij mij, maar mag ik vragen hoe duur dat was?

Bijdrager
    JazzEye
    ”Cosmopolitan”

Nee, het is niet echt fantastisch.. Erg vervelend

Het is ook wel een beetje grappig hoor (buiten de schade om natuurlijk!). iPhone komt terug van reparatie, je pakt ‘m uit en laat hem weer flikkeren:D

Heb ‘m al een jaar… gebruik ‘m intensief, is natuurlijk al meer gevallen maar dan zonder gevolgen, ja wat krassen op de achterkant. En nu binnen twee weken met flinke schade, ben ook erg kwaad… op mijzelf dan:x

Bijdrager
    JazzEye
    ”sasquatch”
    ”JazzEye”

Nou de mijne is net gerepareerd na een val op de stenen, glas helemaal kapot, display vervangen (€€€€).

Niet dat het nodig is bij mij, maar mag ik vragen hoe duur dat was?

Hij is hier gerepareerd. Kun je ook prijzen zien. Prima service trouwens. Er zijn hier en daar losse schermen te koop via marktplaats. Zou ik niet doen, want een iPhone 1G of 2G uit elkaar halen is erg moeilijk. Op Youtube kun je wel filmpjes vinden hoe dat moet. Maar het ziet het er gemakkelijker uit dan het in werkelijkheid is.

Bijdrager
    sasquatch

bedankt:)

Bijdrager
    Cloudsurfer

iPhone kan meer hebben dan je denkt. De mijne is ook al meerdere malen op de vloer gedonderd en heeft nog relatief weinig krasjes opgelopen. Goed spul!

Bijdrager
    JazzEye
    ”Cloudsurfer”

iPhone kan meer hebben dan je denkt. De mijne is ook al meerdere malen op de vloer gedonderd en heeft nog relatief weinig krasjes opgelopen. Goed spul!

Mee eens, wel eens van Murphy gehoord?

Bijdrager
    erwin85

Ik ken het. Het is mij precies het zelfde overkomen. En geen schrammetje te zien!

Geweldig apparaat!

Bijdrager
    AST

Het blijft natuurlijk een kwestie van geluk.

Bijdrager
    cles

Je moet mazzel hebben

Die van mij is twee keer gevallen

– een keer terwijl ik aan het fietsen was op het asfalt
    – en een keer uit mijn borstzak.
    Resultaat : klein krasje aan de zijkant

Mijn neef liet die van hem op straat uit de hand vallen
    Resultaat: kapot scherm

het zijn net mensen: soms breek je een been, soms een blauwe plek en soms niets

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.