6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    HakanB

iPhone OS geupdate van 3.0 naar 4.2, telnrs verdwenen

Ik heb zojuist de OS van de iPhone 3G van mijn vader geupdate van 3.0.x naar 4.2, voor het updaten werd gevraagd om een backup te maken van de media zoals foto’s dat heb ik gedaan, maar als ik mij goed herinner zouden contacten en berichten enzo intact blijven, niet dus.. Alle telefoonnummers zijn verdwenen.. Is er een mogelijkheid om deze terug te krijgen.. Ik voel me nu echt kxx, want me vader wilde zelf helemaal geen update, hij vind alles best, maar ik drong bij hem erop aan om het toch up te daten.. Heeft iemand een oplossing voor mij.. Zijn telefoonnummers heeft hij verder nergens genoteerd.

Bijdrager
    Hansi2124

Je kan de backup dus gewoon terugzetten. Ik neem aan dat de hele inhoud van de iPhone toch wel gebackupped is?

Bijdrager
    HakanB

I hope so… is dat die reservekopie waar iTunes het over had tijdens het updaten?

Bijdrager
    Hansi2124

Ja. Open iTunes en zorg ervoor dat de iPhone hiermee geen synchronisatie meer mag doen. Daarna sluit je de iPhone aan en control-klik je op de naam van de iPhone onder Apparaten en kies je voor Zet terug vanaf reservekopie.

Bijdrager
    utah62

Hoe is de snelheid? Heb ook nog 3.0.x maar twijfel over de update vanwege de eerdere traagheid op de 3G met de update naar iOS4.

Bijdrager
    HakanB

snelheid is wel goed, eigenlijk hetzelfde als bij 3.0.x. , alleen er is niet zo veel aan de update voor een 3G kan ik je eerlijk zeggen.. weinig veranderingen.

ik heb net hersteld met de reservekopie die was aangemaakt tijdens het updaten van 3.0.x naar 4.2 maar helaas geen uitkomst.. nog steeds geen tel.nrs.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.