10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    raymond de jong

iPhone OS 3.0 muziek afspelen via Bluetooth naar autoradio

hallo iedereen.

ik had een vraagje is het mogelijk met de nieuwe os 3.0 muziek af te spelen via bluetooth naar me auto radio.
    of is daar nog niks over bekent.

alvast bedankt

Bijdrager
    Yvesm007

Stereo bluetooth is mogelijk ja.

Bijdrager
    Basket Case

Met een 3G zal dat mogelijk zijn, ja. Op de originele iPhone zullen ze het niet implementeren.

Bijdrager
    MacBoot

alleen moet er daar dan wel een App voor ontwikkeld worden vermoed ik zomaar:wink:

Bijdrager
    csteelooper
    ”MacBoot”

alleen moet er daar dan wel een App voor ontwikkeld worden vermoed ik zomaar:wink:

Nee, in 3.0 hoeft voor AD2P niks meer gedaan te worden. Alleen een accessoire pairen en het werkt.

Bijdrager
    Yeti

Dat zou betekenen dat als je de iPhone/iPod jailbreakt, je ook bestanden zou moeten kunnen uitwisselen, toch?

Bijdrager
    prullenbak
    ”Yeti”

Dat zou betekenen dat als je de iPhone/iPod jailbreakt, je ook bestanden zou moeten kunnen uitwisselen, toch?

eh…over een jailbreak van os 3.0 is natuurlijk nog helemala nks bekend…Behalve dan dat het in de loop van de tijd vast wel gaat kunnen.

Bijdrager
    Yvesm007
    ”prullenbak”
    ”Yeti”

eh…over een jailbreak van os 3.0 is natuurlijk nog helemala nks bekend…Behalve dan dat het in de loop van de tijd vast wel gaat kunnen.

Er zijn al groepen (ben de naam kwijt) die bevestigen dat 3.0 te jailbreaken is…

Bijdrager
    JWVD
    ”Yvesm007″
    ”prullenbak”
    ”Yeti”

Er zijn al groepen (ben de naam kwijt) die bevestigen dat 3.0 te jailbreaken is…

iPhone Dev-team;)

Bijdrager
    Basket Case
    ”Yeti”

De implementatie van AD2P heeft verder niets met het uitwisselen van bestanden te maken. Daar is een ander Bluetooth protocol voor. Of dat protocol ook geimplementeerd zal worden in iPhone OS 3.0 is niet bekend. Met een jailbreak van het huidige OS is het overigens wel mogelijk; een aantal mensen heeft een nieuwe Bluetooth stack geschreven waarin het bestandsoverdrachtprotocol wel geïmplementeerd is. Dat je moet je dan wel steeds aan- en uitschakelen, omdat het niet samenwerkt met de Bluetooth stack van Apple.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.