6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    themacs

iPhone OS 3.0 – auto login?

Kan er iemand van de beta 3.0 testers hier een screenshot laten zien van de zogenaamde auto login functie op WiFi hotspots? Is het mogelijk je login en paswoord in te stellen voor een portaalsite? Werkt het naar behoren?
    Dat zou namelijk reuze handig zijn voor op men werk waar je telkens eerst via de portaalsite moet inloggen.
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    Gijs Raggers

Tot die tijd gebruik ik Easy Wi-fi. Een auto-login utility. Ideaal voor t-mobile hotspots etc.

Bijdrager
    themacs

OK thx, maar ben toch nieuwsgierig of het in 3.0 zo simpel gaat.
    Heb deze screenshots zelf juist gevonden op het net, maar vroeg me af of automatisch de velden (login & paswoord) ingevuld worden én op ‘Submit’ wordt geklikt…? Zal enkel auto vullen zijn vermoed ik…

Bijdrager
    DouweM

Enkel invullen inderdaad. Op iPhoneclub.nl staat een filmpje waarin de nieuwe Safari-functies worden uitgelegd.

Bijdrager
    Delars

Mooie feature. Jammer dat die nog niet helemaal werkt. Maarja, het is ook een beta hè.

Bijdrager
    syltheboy

Ik dacht eigenlijk dat firmware 3.0 er al was. Dus ik sloot m’n iPod touch aan en ik dacht van: ‘He, hoe kan dat nou?!:? Hij geeft aan dat firmware 2.2.1 de nieuwste versie is, terwijl firmware 3.0 al uit is.’:wink: Dus ik lopen zoeken op internet en ik kon hem via een Torrent downloaden. Het duurde wel ongeveer een uur voordat ik heb binnen had. Dat was op zich niet zo erg, maar toen ik hem op m’n iPod touch probeerde te zetten lukte dit niet (ook niet in de DFU mode). Nou, dus ik weer herstellen via iTunes naar firmware 2.2.1 en hem nogmaals opnieuw gejailbreakt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.