9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    awelawel

Iphone opstarten in het buitenland

Is de Iphone een traag beestje??
    Telkens ik in een ‘nieuw’ land toekom met het vliegtuig duurt het ontzettend lang vooraleer hij een provider gevonden heeft (kaart Mobistar, Belgie). Met mijn Balckberry was dit een kwestie van seconden. Met de Iphone duurde het deze week in Duba 45 minuten vooraleer hij een provider detecteerde!!!!

Gemiddeld heeft hij toch steeds 5 minuten nodig… heel aardig toestelletje, maar dit is toch iets waar elke Nokia hem het nakijken geeft!!

Bijdrager
    ob1mac

Heb dezelfde ervaring. Vind de telefoonfunctie op meerdere punten teleurstellen (ook ontvangst in NL valt tegen).

Bijdrager
    gipsman

Geen probleem bij mij in Nederland,Frankrijk,Duitsland,USA.
    Heb wel 1ste generatie iPhone 1.1.4.

Moderator
    Pete.Z

Hier geen problemen,althans niet in USA,Jordanie,Duitsland en Belgie.
    verder ben ik nog niet geweest met de iPhone.:wink:

Bijdrager
    ob1mac

duitsland en oostenrijk zijn inderdaad prima. in NL is het beter aan het worden maar niet super nog (is mijn ervaring).

Bijdrager
    dspiers

Je, bij mee gaat het ook niet altijd snel. Laatst in de VS kreeg ik mijn hele trip geen signaal. Terug in Nederland weer wel. Vorige week in de UK deed mijn iPhone het weer wel over de grens. Beetje vreemd allemaal.

Bijdrager
    Veritas
    ”Pete.Z”

Juist, Ik zal eens met Homeland Security gaan bellen; de ICE lust mensen die deze vier genoemde bestemmingen met iPhone bezoeken rauw!

In NL had ik ook geen problemen met mijn iPhone (US) [3g].

Bijdrager
    iMac-er

Dergelijk probleem niet gehad in B, D, F, CH (met Voafonel-NL SIm kaart). Het kan ook aan de SIM kaart liggen, denk ik. Wellicht worden de roaming partners niet in de SIM kaart geprogrammeerd, waardoor het meer tijd nodig heeft om te kunnen roamen.

Moderator
    Pete.Z
    ”Veritas”
    ”Pete.Z”

Juist, Ik zal eens met Homeland Security gaan bellen; de ICE lust mensen die deze vier genoemde bestemmingen met iPhone bezoeken rauw!

In NL had ik ook geen problemen met mijn iPhone (US) [3g].

Lol,ergens in Mei kom ik de US weer binnen,met verse midden-oosten stempels in paspoort.
    Altijd leuk als je een goeie treft bij immigration.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.