5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Treez

Iphone op appeltje en op windows?

Het is nogal ingewikkeld,
    ik werk met een appeltje en heb me een iphone besteld, …. die zal hier dus perfect op draaien, maar nu vraag ik mij af, kan ik bv bij vrienden die een windows pc hebben mijn Iphone ook aansluiten?

Dus ===> 1 Iphone op 2 verschillende besturingssystemen??

lukt dat?

Bijdrager
    Koning Frank

Met iTunes lukt alles. Alleen met iPods is het zo (geen idee of dat ook bij iPhones is) dat je hem moet resyncen bij elke andere computer. Dus dat betekent dat (in geval van de iPod) je de muziek van de andere computer overneemt, en de oude verwijderd.

Bijdrager
    Treez

Ja da wist ik dermee dat ik me afvroeg of het bij de Iphone ook zo ging zijn …

Moderator
    Poezenbeest

Ja, zelfs bij twee verschillende Macs heb je al problemen. Voor het opladen maakt het overigens niks uit.

Bijdrager
    MadSven
    ”No_Name”

Met iTunes lukt alles. Alleen met iPods is het zo (geen idee of dat ook bij iPhones is) dat je hem moet resyncen bij elke andere computer. Dus dat betekent dat (in geval van de iPod) je de muziek van de andere computer overneemt, en de oude verwijderd.

Dit hoeft niet persé… Als jij je ipod (zoals ik) ingesteld hebt als ‘alles handmatig’ dan kun je hem er zo aanhangen bij andere mensen. Je hoeft geen muziek te verwijderen, en kan gewoon muziek uit een andere bieb halen.

Zo doe ik het altijd tussen mijn privé en mijn werk…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.