10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Finisher

iPhone ontvangst

Sinds gisteren avond kan ik met mijn iPhone, en andere mobile telefoon (beide T-Mobile) geen sms versturen en ontvangen, en niet bellen. Mensen die mij bellen krijgen meteen de voicemail te horen.
    Heel sporadisch ontvang ik een sms van een aantal uren daarvoor, of lukt het mij eentje te versturen!
    Op dit moment heb ik volgens mijn telefoons gewoon ontvangst. Gister avond echter waren beide telefoons constant het netwerk aan het zoeken.
    Heb via Email contact opgenomen met T-mobile (telefonisch waren ze nog niet bereikbaar). krijg nu net een melding van een gemiste oproep van gisteravond binnen!!

VERVELEND!!

Zijn er meer mensen met dit probleem?? :x

Bijdrager
    jabesse

Ik heb mezelf even vanaf een ander toestel (vaste lijn) gebeld: iPhone (T-Mobile) ging meteen over. Storing lijkt dus niet algemeen te zijn. Misschien plaatselijk? (Plaatselijk hier is R’dam)

Bijdrager
    reneo

Jahoor, aldoor dit soort problemen gehad met t-mobile, heb er een case van gemaakt en de enige oplossing die de technische dienst kon verzinnen was om over te stappen naar een andere provider… overigens: mijn vriendin, moeder en collega’s hebben zo vaak dit soort problemen en gaan ook overstappen…
    Het vervelende is dat het soms wel werkt, maar net zo vaak ook niet, lekkur onbetrouwbaar dus.

Succes!

Bijdrager
    MacAanZee

T-Mobile is gewoon een provider met een slechte dekking. Op plaatsen waar ontvangst is, kan de sterkte daarvan voortdurend varieren. Soms valt op dezelfde plaats de hele dekking weg en het volgende moment heb je weer drie of vier streepjes. Zelfs in grote steden gebeurt dat. Waar ik woon (randje Randstad) is vaak geen dekking, bij mijn zomerhuisje (heel toeristisch gebied (Bergen/ Schoorl) vaak slechte of geen dekking. Ik wacht met smart op meer officiƫle providers voor de iPhone!!

Bijdrager
    thijsvanzwam

ik heb met mijn iphone op het vodafone netwerk altijd prima ontvangst. alleen in Almere is het soms aan de slechte kant, maar ja, almere…

Bijdrager
    MacAanZee

Ik had zelfs in een zijstraatje van de Nieuwendijk in Amsterdam geen ontvangst. Midden in Amsterdam!

Bijdrager
    Finisher

Heb het idee dat het plaatselijk is. Op mijn werk n.l. heb ik gewoon ontvangst en werkt alles gewoon normaal.
    Het vreemde is dat ik tot nu toe thuis nooit problemen met ontvangst heb gehad!?
    Misschien ergens een storing in een mast?? :o

Toch maar even met T-mobile telefonisch contact gehad: er schijnt hier in de Buurt (Landgraaf) inderdaad een storing in een mast te zijn die op zijn vroegst morgenmiddag/ avond verholpen zou zijn. :sealed:

Bijdrager
    MacAanZee

Natuurlijk is het plaatselijk, maar op heel veel plaatsen plaatselijk. Dat is het probleem juist. Bij KPN heb ik dat helemaal nooit gehad! Er is gewoon nog steeds geen volledige landelijke dekking bij T-Mobile, wat ze ook beweren.

Moderator
    Pete.Z

Ik denk dat de titel van dit topic niet moet zijn “iPhone ontvangst” maar “T-Mobile dekking,of beter het gebrek daar aan”

Mijn ervaring is dat de randstad geen problemen geeft,maar zodra je je daar buiten begeeft is het een gok of je kan bellen of niet,en over 3G wil ik al helemaal niet praten.

T-Mobile vliegt er zo hard weer uit bij kij volgend jaar……

Bijdrager
    MacAanZee

Ook midden in de Randstad is er regelmatig geen dekking. Zo gauw er een goed en officieel alternatief komt voor T-Mobile, waarbij ook alle iPhone functies bruikbaar zijn, dan stap ik over. Ik vind het ongelooflijk dat een provider zo wegkomt met zo’n slechte dekking na al die jaren!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.