14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    maartenmstr

iPhone onderdelen kopen

Hallo, ik heb een iPhone 5 waarvan de powerknop soms niet werkt en de oor luidspreker het niet meer doet. Weet iemand een goede plek om deze onderdelen te kopen in Belgiƫ, ik heb genoeg ervaring en materiaal om dezen te vervangen en garantie geld er toch niet meer op.

Bijdrager
    Shmoo

iFixit heeft toch op vandaag een vestiging in Europa, at moet het bestellen makkelijker en sneller maken.

Bijdrager
    Niels

Je iPhone is (en kan) nog geen twee jaar oud zijn, garantie heb je dus nog wel! Maar als je het echt zelf wilt doen, is ifixit het enige (betrouwbare) alternatief.

Bijdrager
    SMac

Ik zou gewoon even bezoekje brengen aan apple in Haarlem of Amsterdam, garantie nederlands consumentenrecht is 2 jaar…

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@smac,

Nog maar weer eens herhalen, “garantie nederlands consumentenrecht 2 jaar” BESTAAT NIET!!!!!!

Eenvoudig te achterhalen via internet bij een officiĆ«le bron….

Bijdrager
    Mac in tosh

Bijdrager
    Jeddes

Ik heb hele goed ervaringen met ikfix. Snelle service en goede klantenservice. Bovendien hebben ze ook originele Apple onderdelen.
    Leveren ook in Belgie. (beetje mosterd na de maaltijd misschien voor jou :()
    iPhone 5 onderdelen bestellen

Bijdrager
    jgmkoster

Prima ervaringen met ip-onderdelen.nl (lijkt nu alleen niet te werken )

Bijdrager
    ukazan

Waarom zelf onderdelen bestellen en sleutelen als je ook van die zaakjes hebt die het voor een scherpe prijs repareren…?

Bijdrager
    Jeddes

@ukazan Omdat veel van die zaakjes shabby werk afleveren, je betaalt vaak teveel, en met het oog op de toekomst, mocht er wat misgaan met je device, dan hoef je niet altijd een derde te betalen in de hoop dat ze het goed doen. Daarom is het een toekomst investering om zelf te leren hoe veel van deze reparaties werken:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem

@karelwillem dat zijn onderdelen waarmee chinezen hun iPhone clones maken. Geen officiƫle onderdelen, de kans dat het niet past of niet werkt is enorm.

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn zoon heeft al diverse iPhones weer werkend gemaakt met de onderdelen van onze Chinese vrienden.

Van 3GS tot 5S. Vanzelfsprekend zullen het geen originele onderdelen zijn.

Weet wel dat de ‘shabby zaakjes’ zoals eerder genoemd, ook voornamelijk met onderdelen van derden werken.

Bijdrager
    T-sec

Al zoekende en lezende op internet blijken vervelend veel internetshops toch Chinese imitatie onderdelen te leveren terwijl ze originele Apple parts aanbieden. Zelfs iFixit schijnt imitatie onderdelen uit te leveren, hoewel dit een gerespecteerde site voor Apple aanhangers is.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.