11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    hucks

Iphone nu kopen? of liever wachten?

hej,
    btw mijn eerste post hier:D
    nu mijn gsm is kapot sinds tijdje dus dacht ik ik koop nieuwe gsm.
    dus aangezien ik de iphone wonder mooi vind dacht ik van laten we een iphone kopen:D
    Na wat rondsnuffelen had ik ergens gelezen/gehoord dat er een nieuwe versie onderweg was (dacht zelfs hier ergens gelezen te hebben!)
    ik heb al gehoord/gelezen dat hij in juni of in september zou komen.

Nu is mijn vraag:
    Zou ik nu een iphone 3g kopen of zou ik wachten op een volgende generatie?
    Verder vroeg ik mij ook af waar enzo te kopen ik ben belg en ik wil geen abbo waar kan ik hem dan het best kopen?

alvast bedankt voor jullie hulp

Bijdrager
    nookie

Dag Hucks, welkom op het forum.
    Het juiste subforum had je al gevonden, aangezien je topic daarin staat.
    Deze vragen zijn al vrij vaak voorbij gekomen en de antwoorden zijn allemaal terug te vinden in de subfora van de iPhone. Ik denk zelfs dat je antwoorden al op de eerste pagina te vinden zijn.

Volgens mij hoef je trouwens niet zover te reizen voor je iPhone, BelgiĆ« staat erg hoog aangeschreven…

Bijdrager
    hucks
    ”nookie”

Dag Hucks, welkom op het forum.
    Het juiste subforum had je al gevonden, aangezien je topic daarin staat.
    Deze vragen zijn al vrij vaak voorbij gekomen en de antwoorden zijn allemaal terug te vinden in de subfora van de iPhone. Ik denk zelfs dat je antwoorden al op de eerste pagina te vinden zijn.

Volgens mij hoef je trouwens niet zover te reizen voor je iPhone, BelgiĆ« staat erg hoog aangeschreven…

bedankt:D ik had dacht ik heel de eerste pagina bekeken en niets gevonden ik zal nog eens kijken
    edit niet echt iets gevonden

Bijdrager
    The JM
    Bijdrager
    hucks
    ”The

Hier staat misschien wel wat:
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=140771&highlight=iphone+kopen+wachten

thanks ik denk dat ik ga wachte:p

Bijdrager
    Skonning

Ik zou ook wachten, duurt denk ik nog maar een paar maandjes voor de aankondiging (en dan ws. nog een paar totdat hij er echt is, maarja)..

Bijdrager
    mvdenberg
    ”Skonning”

Ik zou ook wachten, duurt denk ik nog maar een paar maandjes voor de aankondiging (en dan ws. nog een paar totdat hij er echt is, maarja)..

Ja, dat denk ik ook: want na de aankondiging zal het nieuwe model wereldwijd in de verkoop gaan. Met overgang van de 2G iPhone naar 3G iphone duurde het ook een tijdje voordat het nieuwe model op voorraad lag in de winkels.

Bijdrager
    MacHanker.

Ja lekker wachten:? Maar wat voor functies mis je in de huidige iPhone? Ik namelijk niks, en zou daarom ook niet wachten op een volgende iPhone.

Moderator
    Poezenbeest

Wat dacht je van een behoorlijke camera, die ook een beetje aan zoomen kan doen?

Bijdrager
    hucks

wat zou er voor de rest nog nieuw komen inde nieuwe versie?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.