15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Huibregt

iphone nu in enkele webwinkels, is dat betrouwbaar?

Ik zie op Marktplaats ineens een aantal webwinkels die de iphone (unlocked?) aanbieden met allerlei abonnementen. Ze adverteren vooral met een zo op het oog leuk abonnement van vodafone. (speciale actie tot 30-9-2008)
    (Sorry, ik was wat haastig, nu URL’s toegevoegd: o.a. Bakkerdijk.nl en Bestelmaar.nl)
    Ik ben echter niet zo goed thuis in deze abonnementenwereld, en ken ook de betreffende webwinkels niet.
    Weet iemand of dit een goed abonnement is en of deze webwinkels betrouwbaar zijn?

Bijdrager
    Napsju

En dan geen url of naam noemen…

Ik zeg: nee.

Bijdrager
    Aidovive

Is de 3G al te unlocken dan? Of verkopen ze ze gewoon gelocked?

Bijdrager
    Napsju

Waarschijnlijk gewoon geimporteerd uit een van de landen waar de 3G simlockvrij te koop is:

http://support.apple.com/kb/HT1937

Bijdrager
    SPQR

Ik zie in die lijst bij Belgium: “Locked to carrier” :? Die was toch vrij?

Inactief
    Anoniem
    ”SPQR”

Ik zie in die lijst bij Belgium: “Locked to carrier” :? Die was toch vrij?

Die lijst klopt voor geen meter. In België is hij inderdaad gewoon simlock-vrij.

Bijdrager
    Napsju

Klopt. Ik heb een witte uit Slowakije van Orange SK en die van mij is ook simlockvrij.

Bijdrager
    Hbbtleon

gisteren nog 2 iPhone 3G 16gb gekocht gehaald bij Mobistar Wijnegem (shoppingmall) gewoon simlock-vrij!
    TIP : nog enkele op voorraad.

Bijdrager
    dspiers

Altijd voorzichtig zijn met die rakkers en met marktplaats.

Het makkelijkst en veiligst is nog altijd een iPhone bij T-Mobile. Anders haal er een uit Belgie.

Bijdrager
    Sunneh

Denk dat ik ook maar over paar maanden een tripje naar belgie ga maken voor een simlock-vrije iPhone.. Probleem is dat ik eerst me stage bonus moet binnenslepen :P.

Bijdrager
    Huibregt

Sorry, ik was wat haastig vanmorgen zodat ik vergat de url’s toe te voegen.
    Inmiddels heb ik het mailtje aangepast.

Ik overweeg ook om er één in België te gaan halen

Hbbleon:

Kun je in Wijnegem met een Credit Card of NL bankpas betalen??

Bijdrager
    Napsju

Nee, je hebt bij de meeste Nederlandse banken een internationaal daglimiet voor geldautomaten van 500 euro per pas. Voor betaalautomaten is er vaak een ander limiet, maar om er zeker van te zijn trek je ze gewoon vantevoren even uit de flappentap (in NL).

Inactief
    Anoniem

En credit-card kun je ook vergeten, de marge op de iPhone is zo laag (5 euro) dat Mobistar geen credit-cards accepteert.

Bijdrager
    Falc
    ”Hbbtleon”

gisteren nog 2 iPhone 3G 16gb gekocht gehaald bij Mobistar Wijnegem (shoppingmall) gewoon simlock-vrij!
    TIP : nog enkele op voorraad.

Wat kost hij nu precies in Belgie dan?

Inactief
    Anoniem
    ”Falc”

Wat kost hij nu precies in Belgie dan?

€525 voor de 8GB, en €615 voor de 16GB.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.