7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MarijnG

iPhone > nieuwe computer

Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe MB pro, alleen kan ik dus niets aan m’n iPhone wijzigen via iTunes, op uitzondering van alle iCloud dingen (agenda,mail, contacten,..)
    Iemand een idee hoe ik m’n computer opnieuw kan koppelen met de iPhone en zodat m’n telefoon deze computer terug ziet als de vorige?

Tx!

Bijdrager
    SunKeeper

Heb je de oude Mac niet meer in bezit? En ook niet Migratieassistent gebruikt om daarvanaf de gegevens over te zetten?

Dan zul je (correct me if I’m wrong) ook je iPhone opnieuw moeten instellen zodat je huidige Mac weer herkend wordt als hoofdcomputer om mee te synchroniseren.

Als ik ten minste goed begrijp wat precies er nu mis gaat.:)

Bijdrager
    Frank Visser

@SunKeeper

Je kan toch in iTunes instellen welke computers gemachtigd zijn en welke de hoofdcomputer is?
    (correct me if i’m wrong):)

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt, alleen heeft dat met de actieve apparaten op je Apple ID en de machtigingen voor content uit de Stores te maken. (muziek, films etc.)

Ik kan het verder niet precies vinden. Hopelijk is er iemand anders die het wel weet.

Bijdrager
    valentijn12

Als je niet je time machine back up hebt overgezet, maar schoon bent begonnen, en je files los hebt terug gezet, zal je iphone geheel opnieuw gesynchroniseerd moeten worden. Helaas

Bijdrager
    MarijnG

Inderdaad schoon begonnen en alles zelf overgezet zonder time-machine. Mogelijkheid om die file nog uit de TM back-up uit te vissen?

Bijdrager
    Beech

Hier staat keurig wat je moet doen.

En dit is ook de moeite waard.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.