19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    BartFolkers

iPhone niet kunnen herstellen van iOS7!!!

Hallo,

Toen ik zo ongelofelijk dom was geweest om als niet-ontwikkelaar iOS7 op m’n iPhone (5) te zetten had ik een probleem. Ik heb het er op gekregen en ik wou m’n iPhone herstellen om zo mijn oude reserve kopie er op te krijgen (met iOS7). Toen de iPhone wou configureren merkte Apple natuurlijk dat ik geen ontwikkelaar ben en wou hij hem niet verder configureren ook via itunes niet. Dus ik blijf met m’n iPhone op dat instellingen schen (van taal en land ect.). Idd, ben echt een sukkel. Jullie enige ideeën? Ik kon alleen bedenken om m’n udid te laten registreren, iemand goede site daar voor?

Hartelijk dank,

Bart

Bijdrager
    Targaryen

Ik ben dom geweest door iOS 7 op mijn iPhone te installeren als niet-developer!

Zo, even geparafraseerd. Toch leuk dat je dat van je zelf weet. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.

Je kunt geen oude reservekopie terugzetten. Je hebt namelijk twee opties in iTunes. Enerzijds herstellen, anderzijds updaten. Bij die eerste optie controleert Apple of je een developer bent, bij de tweede optie niet. Van zodra je kiest voor de hersteloptie om je reservekopie terug te zetten krijg je dus de melding dat je geen developer bent. Wiedes toch? De enige manier om je iPhone terug werkend te krijgen is door je telefoon in DFU mode te zetten en dan handmatig iOS 6.1.4 te installeren.

Bijdrager
    Boike12

Check pm

Inactief
    Anoniem

@sukkel: Hier staat een link met hopelijk een oplossing voor je: http://www.onemorething.nl/community/topic/ios-7-account-terug-op-ios6/

Bijdrager
    Jeroeno

Heerlijk dit verhaal. Ik heb ook iOS 7 beta 1 draaiende en Apple doet voor mij een duit in het zakje qua batterijleven: HET IS HELEMAAL VERCRACKT. batterij kan nog geen eens 1 dag fatsoenlijk meedraaien.

Ik adviseer het volgende:

Ga gewoon lekker in de zon liggen, of ga naakt door de stad lopen. Succes verzekerd. Mijn boodschap breng ik luidkeels over naar alle fora!

Tot zienas

Bijdrager
    i_yell0wi7

@Jeroeno
    De beta’s zijn niet bedoeld voor consumenten maar voor de developers….
    Die installeren meestal de beta op een andere exemplaar om zo de apps te testen voor iOS 6 en 7.
    ze gaan 7 nu heus niet vast gebruiken pas als deze de GM status krijgt.
    En wacht rustig af op de volgende beta dan is dit probleem er vast wel uit.

En het is heus niet erg om als non dev even iOS 7 te installeren maar hou er wel rekening mee dat er bugs in zitten die voor consumenten herkenbaar zijn.

Bijdrager
    SUPERJORN

@BartFolkers: je bent helemaal niet dom hoor. Nieuwsgierigheid is een mooi iets in het leven.:)

Bijdrager
    Boike12
    Jeroeno op 18 juni 2013

Heerlijk dit verhaal. Ik heb ook iOS 7 beta 1 draaiende en Apple doet voor mij een duit in het zakje qua batterijleven: HET IS HELEMAAL VERCRACKT. batterij kan nog geen eens 1 dag fatsoenlijk meedraaien.

Ga gewoon lekker in de zon liggen, of ga naakt door de stad lopen. Succes verzekerd. Mijn boodschap breng ik luidkeels over naar alle fora!

Tot zienas

Reageer dan zelf ook niet!

Bijdrager
    Jeroeno

@Boike12

Ik heb vrijheid van meningsuiting en ik geef Bartfolkers gewoon even mijn uitgebreide review over iOS 7 ( heel kort samengevat )

Even nog een vraagje: Ben jij nou een man of een vrouw?

Ja sorry op je Profielfoto ( waar ik overigens geen respect of reactie kan toevoegen, wat wel kan op hyves, maar dat helemaal ter buitenzaken )kon ik het niet zo goed zien

Bijdrager
    Boike12

Man.
    Laten we nu maar on topic gaan, en post niet overal je verhaaltje. Danku:)

Bijdrager
    Gezalfde

voor 5 dollar kan je je UDID registreren en kan je iOS7 gewoon gebruiken zoals je het wilt. Op mijn iPhone 5 (A1429 model) geen last van batterij “vercracking”..

Bijdrager
    cids
    Gezalfde op 18 juni 2013

voor 5 dollar kan je je UDID registreren en kan je iOS7 gewoon gebruiken zoals je het wilt. Op mijn iPhone 5 (A1429 model) geen last van batterij “vercracking”..

Lekker legaal…:-(

Bijdrager
    JustThatDutchGuy
    Jeroeno op 18 juni 2013

@Boike12

Ik heb vrijheid van meningsuiting en ik geef Bartfolkers gewoon even mijn uitgebreide review over iOS 7 ( heel kort samengevat )

Even nog een vraagje: Ben jij nou een man of een vrouw?

Ja sorry op je Profielfoto ( waar ik overigens geen respect of reactie kan toevoegen, wat wel kan op hyves, maar dat helemaal ter buitenzaken )kon ik het niet zo goed zien

je kunt geen review van iets geven wat je niet hebt, wat je nu draait op je iphone is een BETA VERSIE. en geen officiele GM release.
    dus uiteraard werkt nog niet alles naar behoren (tekst binnen de buttons, power management, etc) dus wat je zou kunnen zeggen is dat je de BETA VERSIE kut vindt.

/// on topic:

waarom is een paar maanden wachten zo moeilijk?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    Jeroeno op 18 juni 2013

Tot zienas

Bijdrager
    Ree

Ehmm, voor het geval nog niet bekend;

JA je kan terug naar iOS 6

vraag: heb je een backup in iTunes van je telefoon gemaakt vóór upgrade?

als het antwoord ja is;

1. Download de juiste IPSW voor je telefoon. (Gebruik google, ik mag de link hier niet posten omdat er ook niet-legale toepassingen zijn)
    2. Sluit je telefoon aan en laat hem gedurende het hele proces aangesloten
    3. Zorg dat AL je apps ook in itunes staan door naar de app store te gaan en de “download alles” functie te gebruiken
    4. Kies met ALT voor updaten van je telefoon – nu kun je de IPSW kiezen
    -> De IPSW wordt geinstalleerd
    5. Na installatie (tel er een uur voor uit) in je iPhone “alles resetten” echt alles. Je krijgt waarschuwing dat je telefoon in fabrieksstaat komt. Dat is de bedoeling.
    -> Nu is je telefoon als nieuw met iOS 6.1.4
    6. Zet je telefoon weer aan en laat iTunes je telefoon weer herkennen.
    -> iTunes zal vragen “nieuwe telefoon of backup terugzetten”
    7. Kies het laatste en zet je meest recente iOS6 backup terug. Dit duurt enkele uren afhankelijk van hoeveel apps je geinstalleerd had.

Dit is de route die ik heb genomen en daarmee ben ik weer iOS7 af.

Succes.

p.s. voor de “geinteresseerden”; ja, ik ben developer en ja, ik heb legaal iOS7 Beta1 uitgeprobeerd.

Bijdrager
    Ree

oh en als het antwoord “nee” is of de “heb je een backup” vraag; helaas pindakaas. Dan kun je wel terug naar fabrieksstaat iOS 6.1.4, maar dat is dan ook alles. iCloud backup is weg en dus geen manier om je instellingen terug te halen.

Bijdrager
    MBPuser
    SUPERJORN op 18 juni 2013

@BartFolkers: je bent helemaal niet dom hoor. Nieuwsgierigheid is een mooi iets in het leven.:)

De wijste opmerking ooit op dit forum. :thumbsup:

Bijdrager
    MBPuser
    Jeroeno op 18 juni 2013

Tot zienas

Zuurstoftekort tijdens je geboorte?

Bijdrager
    BartFolkers

Bedankt voor de reacties en tips! Heb m’n UDID later registreren via bekenden van mij.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.