5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    JWVD

[iPhone] Native OMT App

Hallo lieve mensen:)
    Ik heb me sindskort verdiept in het maken van native iPhone apps, met bijvoorbeeld een UIWebView.
    Hierbij zou het dus mogelijk zijn om een native OMT app te maken met een ingebouwde webapp.
    Ik zou dit kunnen maken als daar vraag naar is, maar ik vind dat het zo onproffesioneel is als er een WebView word gebruikt:p
    Daarom vraag ik maar even of mensen dit zouden willen, zodat ik dit eventueel zou kunnen maken en later releasen, als mijn Developer License binnen is.

Groetjes Joost:)

P.S. Als iemand hier goed is met javascript en een iPhone webapp kan maken die de feeds van het nieuws en de podcasts netjes in een Dashcode/iUI omgeving kan zetten, zou dat heel fijn zijn. Ik kan het ookwel, maar alleen met PHP en dat is niet een van de snelste methodes.

Bijdrager
    danielpunt

Van de OMT nieuwe berichten of de ‘comminity’?

In iedergeval is via een UIWebView is niet de mooiste methode, inladen via een XML of JSON bijvoorbeeld en dan in een UITableView is een mooiere oplossing, maar dan moet er wel zo’n feed beschikbaar zijn.:)

Bijdrager
    JWVD

Ik bedoelde de feeds van het nieuws en de podcast, die moet je dan kunnen lezen. Met eventueel een extra webview met daarin de Community :).

Maar dat XML en JSON klinkt voor mij nog iets te ingewikkeld aangezien ik nog niet eens weet hoe ik een degelijke UINavigationController met TableViews maak:p

Bijdrager
    danielpunt

JSON en XML zijn gewoon standaard formaten, zo heel erg moeilijk is dat niet om die in een UITableView te krijgen.:)
    Maar die moeten dus wel aangeboden worden door OMT, dus dat moet je zien te regelen voor dat je enthousiast begint te bouwen.

Bijdrager
    JWVD

feed://feeds.feedburner.com/OneMoreThingNieuws?format=xml

Is die niet goed dan?:)
    Overigens is het me gelukt om aan de hand van een tutorial een UITableView te maken, nu moet ik dus de feeds in een NSArray krijgen.. weet nog niet hoe ik dit ga doen, eerst maar even zoeken op het web. Alle hulp is uiteraard welkom:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.