3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    ndunsbergen

iPhone muziek verkeerd synchroniseren?

Hallo OMT,

Ik heb al een tijdje het probleem dat ik een aantal ”lege nummers” muziek op mijn iPhone 4S heb staan. Ik heb een tijdje geleden wat muziek verwijderd via itunes en ik denk dat het is fout gegaan met het synchroniseren. Ik heb via instellingen > algemeen > gebruik > muziek> ”verwijder alles” al geprobeerd te verwijderen maar zonder resultaat. Daarnaast geprobeerd deze albums er weer op te zetten (dat werkte), en dan alles er weer af te halen. Dat werkte dan weer niet… De titels en artiest namen zijn allemaal licht grijs en ik kan ze niet aantikken. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Nick.

Edit: een paar screenshots.

Bijdrager
    SunKeeper

Als je in Instellingen > Muziek kijkt, hoe staat dan de schakelaar achter ”Toon alle muziek”?

Als die aan staat, zie je alle muziek die je hebt aangeschaft via de iTunes Store, ook als het niet lokaal op je apparaat staat. Als je op dat moment niet bent ingelogd bij iTunes, zie je niet het bekende wolkje met pijltje erachter staan. Zoals hieronder.

Bijdrager
    ndunsbergen

De instelling staat inderdaad aan, als ik hem uitzet is alles ineens weg. Maar als ik hem dan weer aan zet is alles weer terug zoals het nu is. Ik zie dat ”wolkje” overigs niet… Bedoel je dat ik alles opnieuw moet synchroniseren?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.