6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Merel_469

[opgelost] iPhone model opzoeken

Kan men eigenlijk wel het model vinden op een iPhone zelf ?

Of via een Windows PC waarop de iPhone via usb is aangesloten ?

Ik heb een afdankertje gekregen. Het vermoeden is sterk dat het model een iPhone 5 of een iPhone 5s is.

Via Instellingen > Info > Algemeen zie ik wel Model ND299DN/A maar verder geen model iPhone xxx

Bedankt

Moderator
    Night

Dat is het bestelnummer. Het is overigens niet ND299DN/A maar MD299DN/A en dat correspondeert inderdaad met een iPhone 5.

Zie overzicht: https://www.partly.nl/welke-iphone-heb-ik/

Je kunt het iPhone type ook terugvinden als je deze aansluit via iTunes:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Een MD299DN/A is een iPhone 5. Die hebben geen vingerafdruksensor, en daarom een home button met zo’n grijs vierkantje.

Bijdrager
    Merel_469

Bedankt beste mensen.

Ik heb het uiteindelijk iets gevonden op het toestel zelf onder Instellingen Info
    Het model is toch wel ND299DN/A

Zou iTunes een onderscheid maken en dusdanig aangeven indien het een iPhone 5S model zou zijn ?

iTunes zag een model 5 (als ik dat goed heb onthouden).

Maar mijn dochter die het toestel als tweede eigenaar kreeg , vermoedt dat het een 5S is.

Hoe dan ook, de homeknop heeft inderdaad een vierkantje ; wat dan zou wijzen op model iPhone 5 zonder S

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Het zou of een iPhone 5 kunnen zijn, of een 5C. Een 5S is het niet. Wat voor materiaal is de achterkant? Als deze van plastic is dan is het een 5C. Als deze van metaal is dan is het een 5. Op de achterzijde staat ook een A-nummer. Voer de A+4 getallen in in Google en je weet het zeker.

Bijdrager
    Merel_469

Vriendelijk dank !
    Ik kijk het later nog na. Ik heb nu voldoende informatie en geraak hier ongetwijfeld uit.
    Otterbox verwijderen is een secuur en erg voorzichtig uit te voeren werkje.
    Momenteel telt elke minuut ; momenteel echt geen tijd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.