2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    RobbyH

Iphone mobiele oplaadpacks tijdens sporten of tips voor langere batterijduur?

Hi all,

Volgende week hoop ik mijn eerste marathon te kunnen lopen. Probleem, bij het uitzetten van zoveel mogelijk functies houdt mijn Iphone 5, houdt hij het maar een goede twee uur vol. Ik gebruik tijdens het hardlopen altijd een app ‘Runkeeper, Mapmyrun of Runtastic en muziek. In dit geval staat dus altijd de GPS functie op.

Nu heb ik op internet wel gelezen dat er zo van de kleine ladertjes zijn die je kan koppelen aan de iphone om hem te doen opladen. Nu is mijn vraag of jullie daar ervaring mee hebben en of dit wat handig is. Ik besef dat ik wellicht met mijn lightning kabel etc. moet rondlopen.

Of hebben jullie nog tips om batterij van iphone te sparen zodat hij toch nog een kleine 5 uur meegaat? Ik heb bv. bij lange afstanden 3G en wifi af, locatievoorzieningen van alle apps behalve de run app af, maar dat is blijkbaar toch nog niet genoeg.

En zonder muziek kan ik niet lopen, desnoods gebruik ik noodplan B: mijn oude ipod Shuffle voor de muziek, de Garmin GPS horloge en ergens de iphone gewoon af als telefoon. Maar dan ben ik een halve elektronicawinkel….:(

Bijdrager
    GoeieDag

Lijkt me dat je een probleem hebt met dat ding.
    Want jij zegt dat met een Runkeeper en Muziek maar ruim 2 uur accuduur heb?!

Ik heb bv Cyclometer lopen (Runeeper voor fietsers), CityMap2Go en verder alle normale bel/bericht functies, en daar kon mijn 5, en kan mijn 5s een hele dag op één acculading mee overweg. Is er dan iets met die Muziek-app, of je headset?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.