7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    NiekR

iPhone Metallic case

Hallo,

Ik ben een iPhone met silicone hoes gewend. Nu wil ik de Metallic case aanschaffen. Ik heb het idee dat hij dan vlug uit je broekzak glijdt. Iemand ervaring?

– Niek 8)

Bijdrager
    Afroman

Geen idee, maar oh wat fout dat gaatje bij het Apple-logo… puur om te showen..

Moderator
    Poezenbeest

Vind ze best nog te doen… althans, wat ik er van kan zien… Veel te weinig plaatjes op die site, kan niet zien wat ik wil kopen, dus ga ik het niet kopen… waardeloze site wat dat betreft… Hoe sluiten die dingen aan de voorkant aan, hoe zit het met de stekkertjes en knoppen, hoe ziet die mirror van ze er uit… allemaal vragen, die ik niet beantwoord krijg op de site.

Het enige product waarvan ik een goed beeld krijg, is de haarbehandelaar, maar wat die nou tussen die iPhone-cases moet???

Bijdrager
    soulutions

Nee: dan die omschrijving bij Hard Cover serie: ech leer! Ech waar?

Gewoon kopen joh… maar maak je niet druk of je foon uit je broek glipt, het probleem is dat je geen ene moer ziet een mirror front, alleen maar omgeving en je eigen gezicht… succes!

Bijdrager
    NiekR

Ik heb hem besteld! Als ik hem binnen heb, dan zal ik wel een recensie posten!

Bijdrager
    LRT-dokkie

Volgens de site is het een siliconen case:

IPhone silicone case uit de Metallic serie in donker goud.
    Met gratis Crystal Clear Screen Protector

Bijdrager
    Mrwhoopie

Volgens mij zijn dit de covers van more-thing,ik heb ze alle 4 besteld en ben in blijde verwachting…de covers zijn uit acryl en sluiten heel mooi aan de phone,de mirror protector is echt een juweel en je ziet alles op scherm nog heel goed.Op youtube zijn er ook genoeg reviews over.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.