4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Glenn

iPhone met twee iTunes bibliotheken synchroniseren

Ik heb een iMac en een MacBook en ik koop via allebei de macs muziek via iTunes.
    Is het mogelijk om mijn iphone zowel met de bibliotheek op mijn iMac als de bibliotheek op mijn MacBook te synchroniseren?

Groetjes Glenn.

Bijdrager
    Pieterr

Ja kan allemaal. Desnoods door manueel te syncen.

Maar je maakt het jezelf makkelijker door slechts op één Mac je iTunes library te beheren en aankopen te doen (althans, dat is mijn mening).

Bijdrager
    onelab

ik wil hetzelfde doen. Alleen geen Macbook maar een pc laptop. Tot nu toe nog niet gelukt. Kan wel al mijn aankopen van iPhone naar pc kopieren maar aankopen op pc niet naar mijn iPhone. Iemand met een oplossing? ( behalve manueel nummers uit de iTunes bieb via usb-stick te kopieren)

Bijdrager
    ExtraLarge

Mijn probleem lijkt hier een beetje op, maar ik zie nergens echt een oplossing:

1) Muziek op de Mac
    2) Agenda’s e.d. op de Macbook Pro

Op de Mac staat synchroniseer muziek aan gevinkt en de rest uit, de iPhone bevat nu de muziek die ik wil.

Zodra de iPhone op de Macbook Pro wordt aangesloten begint hij met synchroniseren, ook van de muziek (omdat deze daar ook aangevinkt staat). Als je eerst in instellingen aanvinkt “voorkom automatisch synchroniseren bij aansluiten iPhone”, dan pas kan je het vinkje bij synchroniseren van de muziek uitzetten. Als je dat wilt doen, zegt hij: Alles zal van de iPhone worden verwijderd en dat doet hij ook. Hoe moet je dit oplossen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.