6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Maurits Lagerberg

iPhone met SMS Bundel.

Goedeavond,

Ik heb een vraag.

Ik bezit over een i150 abbonement bij T-Mobile met een iPhone natuurlijk.
    Omdat ik eigenlijk meer van het smsen ben dan het bellen ga ik uiteraard over mijn 150 smsjes per maand heen.
    Sommige mensen vinden dit bizar en sommigen zijn bekend met dit probleem.

Alleen vraag ik me af, of er bij T-Mobile een soort van SMS box is. (bij vadafone heet dat SMS Blox geloof ik)
    En of dit toeganglijk is voor het iPhone abbonement.

Gr,

Maurits Lagerberg

Bijdrager
    MacBooky

noop … duurder abo nemen :cry:

Bijdrager
    stalio

Ik heb bij m’n iPhone een sms-eindeloos van T-Mobile, zelfde voorwaarde als Blox bij Vodafone. Het is wel zo dat omdat ik migratie klant ben van Orange, ik ipv een iPhone Abbo een Relax 300 + Internet Eindeloos + SMS Eindeloos heb.

Relax Sms Maximaal 1000 sms’jes € 9,95 € 0,01

Bijdrager
    Martijn Snels

En dan heb je geen Visual Voicemail! Helaas, pindakaas!;-)

Bijdrager
    Huibregt

Het is maar net hoe belangrijk je Visual Voicemail vindt. Ikzelf mis het zeker niet bij mijn Vodafone abbo. De Voicemailknop op m’n iPhone verbindt wel rechtstreeks naar de voicemail. Vodafone heeft daarvoor een instructie op hun website hoe dit op een iPhone in te schakelen is.

Bijdrager
    iSneaker

T-Mobile heeft 4 abonnementen. Myfaves, flex, relaxe & i-abo. De meeste providers maar 1 of 2. Je kunt inderdaad bij een i-abo geen extra bundels afsluiten. Er is gekozen voor het algemeen gebruik als het gaat om het aantal belminuten en smsjes.

Je zou inderdaad terug kunnen gaan naar Relaxe, dat is vrijwel hetzelfde abonnement alleen dan betaal je dus voor de belminuten en smsjes los. Wil je kunnen internetten, betaal je daar ook extra voor bij.

Je zou kunnen gaan voor

Relaxe 150 = 19,95
    sms maximaal (1000 berichten) 9,95
    W’n’W standaard = 9,50

Kom je uit op 39,40 euro.

Dat klinkt leuk, alleen moet je je voorstellen dat je dan minder krijgt voor meer geld.

Want je mag dan wel veel smsen, snel internet heb je dan niet meer, je hebt dan niet de snelheid van 2MB maar 356kbps.

Geen gratis voicemail (afluisteren)
    Geen gratis hotspot (onbeperkt, inclusief KPN) (wat je weer kan gebruiken voor je laptop)

Zelfs op dit moment is TMO met hun i abonnementen goedkoper dan elke andere provider. Als je puur kijkt naar wat je krijgt bij het i abonnement.

:apple:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.