3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Sabina

iPhone met nieuwe Mac syncen

Ik heb mijn iPhone gesynced met mijn MacBook. Nu heb ik pas een nieuwe iMac en wil ik mijn iPhone voortaan syncen met mijn iMac. Nu is mijn vraag: hoe krijg ik al mijn gekochte apps in de iTunes van mijn iMac zodat ik daarmee in syncen? Moet ik dan alles opnieuw downloaden? Of is er een manier om alles (incl adresboek etc) gewoon over te zetten naar de iMac zonder dat ik de iPhone moet wissen?

Ik hoop dat er al mensen zijn die hier ervaring mee hebben en dit willen delen! Tnx!

Bijdrager
    Wondermac

Zijn die apps niet aan je itunes account gekoppeld ? Ben net over van mijn Powerbookje naar nieuwe MBP en alles ging keurig mee. Maar dat kan ook door de migratie assitent komen bedenk ik me nu …. mmmm….

Moderator
    Poezenbeest

Het beste is om de hele iTunes-map naar de nieuwe computer over te zetten. Open iTunes met de option/alt-toets ingedrukt en kies in de iTunes-map voor de iTunes Library. Eenmaal opgestart kies je onder het menu Store voor Machtigen.

Voor alle aangekochte muziek en programma’s (die in de map iTunes onder Mobile Applications staan), zal gevraagd worden om je iTunes Store-wachtwoord.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.