6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ducky_Inc

iPhone met Hi

Avond,

Excuses omdat deze vraag al 100den keren voorbij is gekomen. Helaas zijn we weer enige tijd verder en heb ik het over de iPhone 3GS.

Ik ben opzoek naar een iPhone 3GS maar met Hi abbonoment, indien mogelijk met onbeperkt internet. Nu zijn er 2 websites oid die dit aanbieden maar voor een abnormaal bedrag. Is het nog steeds het beste om een iPhone in belgie te halen? Dit wil ik liever niet i.v.m. je eenmalig 700euro op tafel moet leggen, in 1x. Zijn er al winkels die tegen een normaal bedrag iPhone 3GS aanbieden + Hi?

Bedankt voor het lezen!

Bijdrager
    PvdO

Aangezien we in Nederland koppelverkoop kennen, wordt de iPhone in Nederland alleen bij T-Mobile aangeboden met een fikse korting of zelfs een gratis toestel. De 3G is los te krijgen voor een lagere prijs, maar de 3GS zal je uit Belgie moeten gaan halen ben ik bang. En ja, dat kost ongeveer 700 euro…

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Simpel antwoord: nee.

Bijdrager
    brinkey

Iets minder simpel antwoord: ja, maar je moet wel even rekenen wat in jouw situatie past.

kijk eens bij phoneshop.nl en vergelijk. Een vodafone abbonement (met 50% actiekorting in het eerste jaar) is bijvoorbeeld maar een paar tientjes duurder over twee jaar als een vergelijkbaar officieel T-mobile abbonement.

Bijdrager
    TheFonz

In België kan je ‘m simlock vrij halen.

bij Mobistar kost de 16GB €575 en de 32GB 675

Het is effe veel geld maar, dan heb je ook wat!

Bijdrager
    241

Waarom Hi?
    Hi is veel duurder dan Telfort op dit moment, kijk daar ook eens naar (bijv. €18,- per maand inclusief internetabonnement en 100 belminuten en 100 sms’jes per maand).
    Maar let wel op: het internetabonnement is alleen de eerste 6 maanden zo goedkoop (2,50 dacht ik), daarna wordt hij €10,- per maand.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.