4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    RutgerInc

Iphone met andere mac syncen zonder nummers & smsjes kwijt te raken

Hoi allemaal! Ik zit met een probleempje dat me al de gehele dag bezig houd en ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.

Ik heb m’n iphone gesynchroniseerd met m’n mac(thuis), ik verblijf een tijdje ergens anders en wil graag m’n iphone synchroniseren met m’n macbook.

Nu is mijn vraag dus, als ik m’n iphone met m’n macbook ga syncen dan word m’n muziek etc zoiezo verwijderd maar ben ik dan ook m’n nummers en smsjes etc kwijt?

Hoop dat ik geen hele domme vraag stel maar snap er echt niks meer van…

Groetjes, rutger

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja het kan kijk maar op de homepage van OMT daar staat namelijk een bericht feestje redden met iTunes 10.
    Apps zou ik eigenlijk niet weten maar je kan natuurlijk de store machtigen en dan even op die macbook downloaden

Bijdrager
    RutgerInc

Ja het kan kijk maar op de homepage van OMT daar staat namelijk een bericht feestje redden met iTunes 10.
    Apps zou ik eigenlijk niet weten maar je kan natuurlijk de store machtigen en dan even op die macbook downloaden

Hmm… best een goeie oplossing maar niet helemaal. Ik wil m’n iphone echt opnieuw synchroniseren.
    Ik wil namelijk ook nieuwe muziek er opzetten omdat ik al bijna 3 weken naar de zelfde albums moet luisteren en m’n iphone graag wil updaten.

Maar er moet toch een manier zijn om telefoon nummer & smsjes te behouden als je met een nieuw apparaat synchroniseert? Hoe moet je dat dan doen als je b.v. een nieuwe mac koopt?

Bijdrager
    Pascalvilt

Gewoon voor de zekerheid een reservekopie naar iTunes wegschrijven op de MacBook die je op vakantie wilt gaan gebruiken. Dan kun je met een gerust hart gaan syncen. Vergeet wel niet de automatische synchronisatie uit te zetten in iTunes » Voorkeuren » Apparaten.

iPhone en iPod touch: informatie over reservekopieën

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.