2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    The Gimp

iPhone – meerdere bluetooth verbindingen tegelijk

hello,

Is het mogelijk om met de iPhone meerdere bluetoothverbindingen tegelijk te hebben?

Gezien de opkomst van o.a. smart-watches en het IoT , zie ik hier mogeijkheden en moeilijkheden..

vb. tijdens het lopen heb ik een garming-lopers horloge met gps etc.. . als ik mijn iPhone meenee heb ik zowel muziek(apple music) als gesproken feedback hoe ik loop, hartslag,… .
    ik ben nu aan het uitzien naar andere oortjes en de voordelen van draadloos zijn bij een actieve sport duidelijk aanwezig..
    Maar, kan de iPhone dit technisch aan?
    Indien niet heeft het voor mij geen zin om draadloze oortjes te hebben.

Bedankt voor jullie feedback !

Moderator
    Night

Ik lees overal dat je je wireless earphone moet koppelen met de watch en die haalt op zijn beurt de muziek weer van de iPhone of heeft standalone-muziek.

Ik snap alleen die werkwijze niet; de batterij van een iPhone is veel krachtiger als die van de watch. Het zou inderdaad logischer zijn om de iPhone alle taken te laten verrichten. Die batterij zal het ongetwijfeld langer uithouden dan die van de watch.

En waarom zou je die methode dan ook niet gebruiken? Een iPhone kan prima meerdere bluetooth devices tegelijk verwerken (maximaal 7 simultaan-verbindingen, maar de praktijk leert dat 3 à 4 het maximum is):

Can I Have Two Bluetooth Devices Connected to an iPhone at Once?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.