5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MabadosS

Iphone Mail – Instelling verschillend per account

Beste,

Zoals reeds in een ander topic aangehaald, ben ik van Android naar IOS (Iphone 5s) overgeschakeld.

Loopt over het algemeen heel goed, hoewel ik een alternatieve agenda app heb aangeschaft (de standaard op Android was toch stukken beter).

Maar ik zit nog wat te foeteren op de mail.

Ik heb 7 mailadressen die ingesteld staan.

1 daarvan is voor de beveiligingscamera in mijn zaak. Deze camera stuurt bij bewegingsdetectie een e-mail naar dat specifieke mailadres.
    Alle mailboxen staan op ‘fetch’ en worden dus om de 15 minuten gecontroleerd op nieuwe mail.

Maar ik zou graag hebben dat de mailbox van de beveiligingscamera een kortere interval heeft (5 minuten) en ook een ander geluidje produceert als daar een mail binnenkomt.
    Op Android was dit perfect per mailbox in te stellen, bij IOS vind ik die optie niet.

Is het mogelijk of niet?

Alvast dank voor het antwoord.

Bijdrager
    GoeieDag

Je kunt de mail voor die mailbox op ‘Push’ zetten onder Instellingen>E-mail, contacten, agenda’s>Nieuwe gegevens, mits deze push ondersteunt.
    Geluid: helaas, kan niet. Misschien met een andere mail-app?

Bijdrager
    jv65

Geluiden (en meer) kan je gewoon per mailbox instellen bij Berichtencentrum > Mail

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, dat was het! Zat ff bij Geluiden te kijken en raakte daardoor van de wijs.
    Bedankt voor de correctie.

Bijdrager
    MabadosS

Dank voor de reacties, ik heb de instelling nu idd kunnen doen via Berichtencentrum. Jammer dat de ophaaltijd niet per mailbox kan verschillen.

Push wordt niet ondersteunt bij die mailbox.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.