4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

iPhone maakt ineens geen contact met iTunes

Mijn iPhone XS Pro Max maakt ineens geen contact meer met iTunes. Tot voor kort ging dat prima. Ik gebruik mijn oude MacBook Pro mid 2010 daarvoor, heb meer dan 3000 songs in Apple Lossless in mijn iTunes bibliotheek staan (veel bijzondere nummers). Ging nog steeds prima (macOS Sierra, iTunes 12.8.2.3), maar nu ineens niet meer.

Krijg binnenkort m’n nieuwe iPhone 12 Pro Max, dus voor mij érg belangrijk via mijn MacBook nieuwe reservekopie te maken, zodat ik alles op m’n nieuwe iPhone kan zetten. Heeft iemand een idee waarom het ineens niet lukt?

Ik zag dat er gisteren een storing bij iTunes Store was. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft. M’n iPhone was geüpdatet naar 14.0.1 en intussen naar 14.2. Maar dat helpt niet.

Sleutelbeheerder
    Night

Al op zowel de MBP als de iPhone eens uitgelogd uit iCloud en daarna op beode apparaten weer opnieuw ingelogd?

Bijdrager
    MacAanZee

Ja, maar dat maakt niet uit. Intussen met hulp van iemand geüpdatet naar High Siërra, maar nog steeds maakt mn iPhone geen contact met iTunes. Ik denk dat het toch aan MacOS 14 ligt

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Probeer deze 2 tips eens, en een ander kabeltje (je weet maar nooit..):

https://osxdaily.com/2014/03/24/trust-this-computer-alert-ios/

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.