3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    kvs3001

iPhone loopt vast tijdens Zoek Mijn iPhone activering

ik heb iets vreemds voor, iphone 4s met jailbreak is vast gelopen tijdens instellen van zoek mijn iphone. Na DFU modus en herstel loopt hij telkens opnieuw vast nadat ik de apple id ingeef om te activeren. Via iCloud verwijderen lukt niet want iPhone reageert er niet op. Ik heb na lang zoeken DIT gevonden, zou dit misschien een oplossing zijn om de Zoek Mijn iPhone functie te omzeilen?

Ik zie geen andere uitweg… Herstellen helpt niets want loopt opnieuw vast en verwijderen via iCloud lukt niet, iPhone reageert er niet op wat op zich ook al vreemd is.

Bijdrager
    christiaan656

Heb je hem via de pc op herstellen gedaan of via de telefoon zelf? Zo niet kan je altijd nog via pc proberen!
    Of eerst in DFU mode zetten en dan herstellen via itunes en eerst inloggen met een andere apple id?

Bijdrager
    kvs3001

Hey christiaan,

Ik heb hem via de pc gedaan via iTunes in DFU modus.

Via de telefoon kan namelijk niet want ik kom niet voorbij het activering schermpje en via de pc lukt niet want dan vraagt hij de iphone eerst te activeren…:) Enige manier is dus via DFU.

Zou het geen oplossing zijn om de iCloud te laten unlocken? Dit is wanneer de iphone vast loopt, bij het verzenden van de iCloud gegevens…

Ik had deze website gezien : http://www.freeiphoneunlocks.com/carrier-icloud-unlock/ ze zien er toch serieus uit en ik heb al wat goede reviews gelezen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.