8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mvip

iPhone licht steeds op

Sinds gisteren licht mijn iPhone 2G om de 20-30 sec. op (lockscreen), sinds vandaag is dit om de 15 sec. .
    Als de iPhone aan de stroom ‘hangt’ gebeurd dit niet. Ik heb vandaag 2 keer de melding ‘Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone’. Deze had ik gister niet, misschien heeft dit er wat mee te maken?

Hopelijk vinden/weten jullie een oplossing, dit vreet accu.

Bijdrager
    Renzsz

Hij denkt waarschijnlijk dat er iets via de connector verbonden wat dus niet zo is. Zijn je connectors wel schoon? Ik zou gewoon een paar keer je kabel verbinden en weer lostrekken.

Bijdrager
    KingAchille

Of met een tandenstoker je connectoren eens proper maken. Je zou ervan verschieten hoeveel vuil er tussen komt te zitten door hem eenvoudigweg in je broekzak te houden!

Bijdrager
    justhan

Nog mooier gaat het met zo’n tandenragertje (zo’n borsteltje, waarmee je tussen tanden en kiezen kunt).
    Mochten dit soort fysieke handelingen niets uithalen, dan wil een herstel dit soort “spookverschijnselen” ook wel weer eens (voor kortere of langere tijd) in het doosje terug doen.

Bijdrager
    Maverick9898

Nog mooier gaat het met zo’n tandenragertje (zo’n borsteltje, waarmee je tussen tanden en kiezen kunt).

Dat is ook heel handig voor het schoonmaken van de kamer van je wapen! Maar dat terzijde:P.

Bijdrager
    justhan

Nou, daar zal ik de volgende keer aan denken:wink:

Bijdrager
    rdesign
    Maverick9898 op 06 augustus 2010

Nog mooier gaat het met zo\’n tandenragertje (zo\’n borsteltje, waarmee je tussen tanden en kiezen kunt).

Dat is ook heel handig voor het schoonmaken van de kamer van je wapen! Maar dat terzijde:P.

lol, communist!
    Maar, bedankt voor de tip. Ik heb allemaal stukjes Liga in mn iPhone 4 speaker zitten, omdat ik – om een onverklaarbare reden – koekjes altijd bewaar in mijn zak…

Bijdrager
    Maverick9898

lol, communist!

Ik ben geen communist hoor:P. En het wapen behoort toe aan de Koninklijke Landmacht dus niet aan een communistisch land;):p.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.