8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager

iPhone laten repareren Apple Store Oberhaussen

Beste OMT’ers,

Afgelopen weekend heb ik mijn gebarsten iPhone 6s Plus laten ‘repareren’ in Brussel. Helaas kwam ik erachter dat na de reparatie de camera, flitser en oorspreaker niet meer werken. Super vervelend.
    Nu wil ik naar Oberhaussen om dit euvel op te lossen. In Brussel kon ik er op wachten, dat duurde in een uurtje en daarna kon ik de iPhone ophalen.

Om niet voor niets naar Oberhaussen te rijden: weet iemand of je kunt wachten op een scherm vervanging in Oberhaussen of dat ze hem gaan opsturen? Of kan je voor een scherm vervanging in elke store wachten?

Martijn

Bijdrager
    KarelWillem

Informatie:
    https://support.apple.com/de-de/iphone/repair/screen-damage

Dort werden die Mitarbeiter versuchen, Ihr iPhone im Laufe Ihres Besuchs zu reparieren. Sollte der Schaden komplexer sein, muss es gegebenenfalls an ein Reparaturzentrum von Apple gesendet werden.

Je weet het dus niet. In hoeverre hebben ze die iPhone van je gesloopt dat hij nog ter plekke gerepareerd kan worden?

Je scherm hoeft niet vervangen te worden, het is een reparatie van andere onderdelen. Waarvan je moet hopen dat het gewoon wat slecht aan gedrukte stekkertjes zijn.

Bijdrager
    Hyrax

Heb je het in de Apple Store laten vervangen? Zo ja, dan kun je inderdaad in Oberhausen terecht. Ze zullen je hele toestel in dit geval vervangen, aangezien de flitser niet gerepareerd kan worden.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is iets te kort door de bocht denk ik.
    De kans dat ze alle drie de onderdelen echt hebben gesloopt is niet zo heel groot.

Dat er iemand is vergeten wat stekkertjes aan te drukken is een stuk waarschijnlijker.

Bijdrager
    Hyrax

Dat is alleen waarschijnlijk bij de receiver (oorspeaker) en de camera. Hij gaat vervangen worden op basis van de flits, zeker weten

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    KarelWillem op 28 juli 2016

Informatie:
    https://support.apple.com/de-de/iphone/repair/screen-damage

Je weet het dus niet. In hoeverre hebben ze die iPhone van je gesloopt dat hij nog ter plekke gerepareerd kan worden?

Je scherm hoeft niet vervangen te worden, het is een reparatie van andere onderdelen. Waarvan je moet hopen dat het gewoon wat slecht aan gedrukte stekkertjes zijn.

Thanks, duidelijk. Aangezien Oberhaussen wat kleiner is dan Brussel vroeg ik me af of de mogelijkheden tot reperatie ook anders waren.
    Laten we hopen dat hij dan omgeruild gaat worden.

In de Apple Store van Brussel heb ik geen vertrouwen meer: Na de eerste reparatie aan het scherm werkte Touch ID niet meer. De volgende dag kon ik met hoge prioriteit geholpen worden. Ze vertelde dat het scherm nog een keer vervangen moest worden. Daarna werkte de rest dus niet meer, Touch ID wel weer… In Brussel vertelde ze ook dat voor de derde reparatie het scherm weer vervangen moest worden.

Ik baal voornamelijk omdat ik mijn nieuwe Watch nu niet meer kan koppelen.

Bijdrager
    Hyrax op 28 juli 2016

Heb je het in de Apple Store laten vervangen? Zo ja, dan kun je inderdaad in Oberhausen terecht. Ze zullen je hele toestel in dit geval vervangen, aangezien de flitser niet gerepareerd kan worden.

Je had gelijk. Binnen 1 minuut een nieuwe gekregen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.