5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    twomorethings

iPhone laad niet op via mijn Macbook, wel via een andere

Ik heb een Alu MacBook, maar er is een probleem. Mijn iPhone laadt namelijk niet op via deze MacBook. Via een andere MacBook doet hij dat wel. Laatst naar Apple gebeld en die hadden hier een bepaalde reset voor, ben deze alleen vergeten en Apple biedt geen telefonische ondersteuning meer. Via Google heb ik mijn antwoord niet kunnen vinden, weet hier iemand welke reset je hiervoor moet uitvoeren?

Bijdrager
    derekdjons
    Bijdrager
    dikketienes

Heb het zelfde probleem met mijn MBPU maar de bij mij is het een USB poort die niet helemaal goed werkt. Deze ik kan met die poort m’n telefoon niet opladen maar wel een eenvoudige USB stick op aan sluiten. Had ook al de reset geprobeerd. Dat was niet een pram reset maar weet niet meer hoe hij heet.

Het geeft ook niet geholpen. Dus er moet waarschijnlijk een nieuwe Logic board in. Maar heb geen zin om mijn mac zeker een week kwijt te zijn. Komt wel een keer als ik hem niet zo hard meer nodig heb.

Hoop dat bij jou een reset wel werkt. Maar is het maar 1 USB poort die niet werkt of meerdere. En werkt een ander USB apparaat wel?

Groeten Dick

Bijdrager
    derekdjons
    ”dikketienes”

Dus er moet waarschijnlijk een nieuwe Logic board in. Maar heb geen zin om mijn mac zeker een week kwijt te zijn. Komt wel een keer als ik hem niet zo hard meer nodig heb.

Je kunt bij menig Apple Premium Reseller ook op basis van afspraak werken. Dit houdt in dat onder bepaalde voorwaarden het onderdeel op voorhand wordt besteld. Eenmaal binnen wordt je opgebeld voor een afspraak. Op deze manier ben je MacBook slechts enkele uren kwijt.

Bijdrager
    dikketienes

Ow dat is wel een stuk beter. Zal is langs gaan binnenkort.

Groeten Dick

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.