12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Linotjuh

iPhone kostenloos inleveren

Ik baal als een stekker en het voelt een beetje vreemd, maar het gaat om me iPhone.
    Ik heb alleen maar problemen met me toestel, eerste iPhone die ik kreeg was kapot.
    2 Die ik kreeg was de lader kapot, en die is ook nooit vergoed vanwege geen verzekering te hebben,
    (The Phone House)

Allemaal niet leuk en T-mobile heeft de rekening opgenomen van de lader, en daar was ik heel blij mee.
    Nu heb ik ook bereik problemen, en ik word er nu niet goed van rondom de iPhonegate.

ik heb alleen nu zulke mixed feelings over alles, ik heb een aanbod gekregen om kosteloos me iphone in te leveren en alle kosten worden vergoed behalve de belbundels. (die ik amper heb kunnen gebruiken)
    Misschien de manier om van problemen af te zijn, maar dan heb ik nog steeds geen iPhone.

Ik vind het en super toestel en doet wat ik wil, het bereik werkt alleen niet mee.
    Kan ik beter afwachten op beter bereik? en daarna terug sturen, dat mag ook namelijk.

Om hier nu 2 jaar aan vast te zitten…

Bijdrager
    sypie

Heb je inmiddels ook de firmware update gedaan naar 2.1? Deze schijnt ook een en ander op te lossen, met name bereik problemen.

Bijdrager
    Pixelpusher

Ik zeg afbreken en je kan altijd nog terug. Koop anders gewoon een iPhone uit Belgie.

Bijdrager
    niels

Doe T-Mobile het volgende voorstel: jij betaald de verplichte €120 om het toestel te ontdoen van het simlock en eventueel nog een vergelijkbaar bedrag om het toestel van ze te kopen (zij hebben $400 naar Apple overgemaakt voor het toestel!). In ruil daarvoor ontbinden zij het abonnement en kan jij met je nu simlockvrije toestel een ander abonnement bij KPN of Vodafone nemen.

Voor de duidelijkheid. Met de iPhone is niks mis. Op de meeste plaatsen werkt het, en T-Mobile heeft aangegeven dat ein Duitsland en Oostenrijk helemaal geen klachten over het bereik zijn, terwijl het in Nederland regent.

Als je je contract gewoon laat ontbinden moet je het toestel inleveren. Dan kan je in België voor €525 een nieuw toestel ophalen. Het is dus aantrekkelijker om T-Mobile een paarhonderd euro over te maken voor een simlock vrije iPhone, dan om naar België te rijden en een nieuwe te halen voor grof geld.

Ik vind het trouwens wat overdreven. Tenzij je thuis helemaal geen signaal hebt. Een slechte oplader moet je vergoed krijgen (dat staat in de wet, neem het wetboek maar ff mee naar de verkoper en doe anders aangifte) en kan gebeuren. T-Mobile heeft niet het beste bereik van Nederland, maar is ermee aan het werk. in mijn ervaring is het sterk vooruit gegaan sinds de 2.1 update. Je kan ook ff wachten tot T-Mobile klaar is.

Bijdrager
    Linotjuh

ik heb de 2.1 Update,
    en overdreven?

Ik heb alleen bereik op centraal, ik heb een duo sim aangevraagd om toch me nieuwe nummer te kunnen gebruiken in een ander toestel.
    Ik kan niet gebeld worden een dag lang, krijg of geen of dubbele smsjes…. ga zo maar door:(

Bijdrager
    Yada
    ”nielsth”

Doe T-Mobile het volgende voorstel: jij betaald de verplichte €120 om het toestel te ontdoen van het simlock en eventueel nog een vergelijkbaar bedrag om het toestel van ze te kopen (zij hebben $400 naar Apple overgemaakt voor het toestel!). In ruil daarvoor ontbinden zij het abonnement en kan jij met je nu simlockvrije toestel een ander abonnement bij KPN of Vodafone nemen.

Daar zullen ze nooit mee akkoord gaan, tenzij je het abonnement echt afkoopt. Dan betaal je dus alle resterende abonnementskosten. Stel je hebt nog 22 maanden over dan betaal je voor een 30 euro abo 22×30 Euro = 660 Euro…

Bijdrager
    MacAanZee

Bereikproblemen veranderen absoluut niet door de update 2.1
    Maakt niets uit. bij mij tenminste niet.

Bijdrager
    MacMartino

ik heb 3G van Telfort. bereik sucks ook. bellen? dan moet je naar buiten lopen! lekker handig.

Bijdrager
    G-Force
    ”MacAanZee”

Bereikproblemen veranderen absoluut niet door de update 2.1
    Maakt niets uit. bij mij tenminste niet.

Klopt helemaal, als je de Field Test start zal je zien dat je signaalsterkte exact hetzelfde is als voor de update. Het enige dat veranderd is zijn die streepjes…

Bijdrager
    Linotjuh

Maar als ik ook kijk naar andere toestellen zie ik geen toestel dat ik op het moment fijn vind, geen symbian, geen windows mobile, en geen crappy LG menu.
    Dan hou je sony en Samsung over, maar daar zitten geen leuke modellen tussen.

Alle functies die wel op de iphone zitten hebben de meeste toestellen niet eens, dat is jammer.
    Maar als ik eerlijk ben gebruik alleen youtube, en een keer emailen.
    Dat kan ook op elk andere gerespecteerde telefoon.

Een lekkere sim only en een los toestel voor een jaar, daarna kijken hoe het met de iphone is.
    Ik heb laatste idee dat kwaliteit van de spullen van apple achteruit gaan, hey een acer van 400 euro zit geen spleetje of schrammetje aan, mijn oude motorola is nog in perfecte staat!
    Een iphone, en macbook die zelf uit elkaar valt? (scheurtjes?) mag eigenlijk helemaal niet.

Bijdrager
    iJack
    ”Linotjuh”

Ik baal als een stekker en het voelt een beetje vreemd, maar het gaat om me iPhone.
    Ik heb alleen maar problemen met me toestel, eerste iPhone die ik kreeg was kapot.
    2 Die ik kreeg was de lader kapot, en die is ook nooit vergoed vanwege geen verzekering te hebben,
    (The Phone House)

Allemaal niet leuk en T-mobile heeft de rekening opgenomen van de lader, en daar was ik heel blij mee.
    Nu heb ik ook bereik problemen, en ik word er nu niet goed van rondom de iPhonegate.

ik heb alleen nu zulke mixed feelings over alles, ik heb een aanbod gekregen om kosteloos me iphone in te leveren en alle kosten worden vergoed behalve de belbundels. (die ik amper heb kunnen gebruiken)
    Misschien de manier om van problemen af te zijn, maar dan heb ik nog steeds geen iPhone.

Ik vind het en super toestel en doet wat ik wil, het bereik werkt alleen niet mee.
    Kan ik beter afwachten op beter bereik? en daarna terug sturen, dat mag ook namelijk.

Om hier nu 2 jaar aan vast te zitten…

Ik zit met hetzelfde dilemma, heb thuis alleen bereik als ik naar zolder verkas en in de rest van het huis soms 3 streepjes en een moment later weer helemaal niets. Ik heb het aanbod gehad het abonnement kosteloos op te zeggen en het toestel weer in te leveren. Ik overweeg dit serieus te doen, zeker nu blijkt dat ook de trilfunctie het niet doet. (kom ik nu pas achter) Gisteren naar de TM shop geweest en je bent je toestel 2 tot 4 weken kwijt als je hem opstuurt voor reparatie…

Nog even goed over nadenken dit weekend, ik vind op zich de iPhone een fantastisch apparaat maar baal van dat ik haast geen bereik thuis heb… Toch maar terug naar m’n blackberry met Vodafone abonnement (heb ik hier nog liggen) of nog even afwachten… Moeilijke keus…

Bijdrager
    1234
    ”Yada”
    ”nielsth”

Daar zullen ze nooit mee akkoord gaan, tenzij je het abonnement echt afkoopt. Dan betaal je dus alle resterende abonnementskosten. Stel je hebt nog 22 maanden over dan betaal je voor een 30 euro abo 22×30 Euro = 660 Euro…

Anderzijds is dit de manier om nog wat te verdienen aan de deal, aangezien ze al toestemden met retourneren, en zij waarschijnlijk niet heel erg veel kunnen met een tweedehands iphone.

Dus ik denk dat ze wel akkoord gaan.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.