4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Marceldev

Iphone kopen in Bangkok

Hallo,

Ik zit momenteel in Bangkok. Hier worden unlock iPhone’s aangeboden. Ik heb van iemand gehoord dat als je een unlock iPhone koopt, je later nooit meer een update kunt uitvoeren. Is dit waar??

Verder zit ik nog met het volgende. Ik zit voor langere tijd in Azie en ik heb geen telefoonabonnement. Ik wil de iPhone in eerste instantie gebruiken voor internet en mail via WiFi en later in NL een abonnement nemen. Is dit mogelijk, ik heb namelijk niet de beschikking over iTunes (misschien wel in een internetcafe).

Is het verstandig voor dit doel een iPhone te kopen in Bangkok????

Geblokkeerd
    Anoniem

Is het betrouwbaar om in een land waar héél veel namaanspul te koop is, waar je geen garantie kunt
    krijgen op gejalbreakte telefoons, en waar je ook geen mensen kent die wél een betrouwbaar kanaal
    kent… een telefoon te kopen?

Goh, daar moet ik eens goed over nadenken;)
    Nee… ik dénk dat het geen goed idee is, tenzij je iemand kent daar die je de fijne kneepjes van het
    vak kan leren m.b.t. het kopen van “illegale” waren. Uitkijken dat je niet gepakt wordt, uitkijken dat je
    geen namaak koopt, uitkijken dat het wel goed werkt, uitkijken dat het ding ’t bij voorbaat goed doet.

Ik zou ’t niet doen in ieder geval;)

Bijdrager
    J00ST

Ik zou uberhaupt niet snel een iPhone durven kopen na al die verhalen over haarscheurtjes en slecht bereik, al helemaal niet in Bangkok.

Geblokkeerd
    Anoniem

Da’s ook wel weer onzin Joost :?

Er zijn modellen die haarscheurtjes vertonen, maar ’t is een bepaalde serie.
    Daarnaast zijn die scheurtjes amper te zien. Ik heb hier een iPhone 3G die ik
    sinds het begin heb, en d’r zitten totaal geen haarscheurtjes op. Dus het is
    meer een vervelende uitzondering dan de regel.

Maar het kopen van (illegale, 3rd-party of fake-) ware zou ik zowiezo niet doen
    in een land waar de kans van falen heel groot is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.