14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    steelpan

iPhone Killer: de LG KU990/Viewty

http://reviews.cnet.co.uk/mobiles/0,39030107,49292601,00.htm

een iphone look-a-like met 5,1 megapixel 120 fps highspeedcamera erop (kun je mooie slowmo-beelden mee maken) inclusief touchscreen, geen stylus nodig, HSDPA, geen wifi, etcetera etcetera

Moderator
    unSOUND

Operating System: Windows Mobile
    WiFi: No
    Disk space: 2 GB
    Scherm resolutie: 240×320

iPhone killer ?: No

Bijdrager
    Xcode

De LG Prada komt dan nog eerder in de buurt bij de iPhone. Het door jouw aangegeven model komt niet eens in de buurt bij de titel ‘iPhone killer’.

Bijdrager
    jim766

Indien je een paar dagen met de Iphone hebt gewerkt wil je niets anders meer.

Daar kan niets tegen op !

Bijdrager
    Xcode

Heb ‘m gisteren even aan mogen raken…:)

Bijdrager
    Xiapano

Dit zie ik totaal niet als een Iphone Killer..

Wifi en opslagruimte vind ik erg belangrijk..
    Tevens vind ik het model niet eens mooi..

Ik heb mijn keuze gemaakt.. Het is een Iphone. Ik heb hem al besteld. Kan niet wachten:lol:

Inactief
    Anoniem

Ik vind dit toch al dicht in de buurt komen, het ding maakt echt geweldige foto’s en filmpjes voor een mobiel, en HSDPA is wel voldoende. Dit is een hele flinke verbetering tegenover de prada gsm.

Ik hoop dat er een goedkopere iphone komt, of toch een nieuw model…

Inactief
    Anoniem
    ”neopiko”

Ik vind dit toch al dicht in de buurt komen, het ding maakt echt geweldige foto’s en filmpjes voor een mobiel, en HSDPA is wel voldoende.

What have you been smoking?:?

Het geweldige aan de iPhone is de UI… niks komt momenteel ook maar in de buurt. Ik zou zeggen: speel even met een iPhone, daarna lijkt elke mobiel met Windows Mobile (v5 of 6) en Symbian op iets uit het stenen tijdperk.

Inactief
    Anoniem

En het design van de iPhone is super.
    1 ding waar ik me wel verschrikkelijk aan erger is de bar slechte camera in de iPhone. Ik moest vanmiddag foto’s maken in onze woonkamer van een TV. Ik moest hem gewoon buiten zetten, omdat het te donker was :sealed: En er zit ook nog geen eens een flitser op. Hopen dat de nieuwe versies iPhones ( die vast nog wel zullen komen ) iig een betere camera hebben met flits.

De camera is wel het enige echte minpunt wat ik kan vinden van de iPhone:P Voor de rest is het super. Ik zet er elke dag een aflevering van de Lama’s erop voor in de bus naar school:P Schermpje is ook super duidelijk

Bijdrager
    Jack4ya

Samsung F700 :P
    weet niet alle ins en outs maar 5mp camera, HSDPA en toetsenbord (vind ik pers. wenselijk) en touchscreen, wel eigen UI dus dat is afwachten, maar ik ben alvast hevig geintereseerd…

“So it seems like although Samsung’s F700 has more megapixels, a little bit more format support, an actual keyboard, and 3G connectivity, the iPhone has it beat on screen size/resolution, HTML Email, storage, widgets, google maps, and push email. Plus, of course, the whole built-in iPod thing.”

http://gizmodo.com/gadgets/cellphones/apple-iphone-vs-samsung-f700-which-is-touchscreenier-235112.php

(nou zit ik dus niet op google maps of widgets te wachten, ipod ook niet, ben one-of-the-few die niet zot van muziek is, beeld/camera daarentegen… :wink: )

Bijdrager
    Ragbak
    ”Destiny”

1 ding waar ik me wel verschrikkelijk aan erger is de bar slechte camera in de iPhone. Ik moest vanmiddag foto’s maken in onze woonkamer van een TV. Ik moest hem gewoon buiten zetten, omdat het te donker was :sealed:

ik vind de fotos die ik maak met de iphone echt niet zo slecht als de meeste zeggen, misschien dat het kan zijn dat je een eerdere versie hebt, of een firmware die anders is als de mijne..

Inactief
    Anoniem

Kheb de 1.0.2 firmware. Waarschijnlijk dezelfde als jij. Als het licht is en je houd de camera stil, dan maakt ie inderdaad wel goede foto’s. Maar met bewegen of donker heeft ie veel moeite. Vink toch wel erg jammer mja. Gelukkig gebruik ik hem niet zo vaak

Inactief
    Anoniem

Tegenwoordig is alles met een touch-screen een iPhone killer:?

Inactief
    Anoniem

Inderdaad… en van al die “killers” (de iPod-killer, de iPhone-killer, enz…) heeft er tot nu toe nog geen ene het waar gemaakt.:?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.