10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Dagaloni

iPhone kabel (USB > DOCK) is stuk.

Ik bezit nu twee maanden een iPhone en nu is mijn kabel stuk. Apple vertikt het om maar iets te regelen voor een iPhone en stuurt alles door naar t-mobile. En t-mobile vind dat de accessoires niet onder de garantie vallen. Terwijl ik het gewoon heb gebruikt! Hoe valt dit op te lossen want? Ik vertik het om een nieuwe te kopen na zo’n kort gebruik. Als het na een jaar gebeurde ok, maar na twee maanden!

Bijdrager
    Mr. Brown

En hoe komt het dat hij stuk is?

Bijdrager
    KarelWillem

Wat is ‘stuk’?

Hij doet het gewoon niet meer?
    Of heeft hij uiterlijke beschadigingen?

En natuurlijk heb je daar garantie op.
    Ben jij nou gek. Dat hoort gewoon bij het pakket en hoort gewoon te blijven werken voor een paar jaar.

Bijdrager
    Sandermm

Ik heb hetzelfde probleem en kreeg van de T-Mobile klantenservice te horen dat er gewoon een jaar garantie op alle accesoires zit en dat je dit kan claimen bij een T-Shop..

Bijdrager
    MightyMouse

Tja…

Voor 15 euro zou ik toch maar een nieuw kabeltje kopen..
    Zonder kabel kun je je iPhone ook niet opladen…

Bijdrager
    DouweM

Op DealExtreme (een van de weinige betrouwbare Chinese verschrikkelijke goedkope sites) kun je voor $2.61 (€1,83) ook een iPhone kabeltje krijgen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.23525. Niet officieel van Apple natuurlijk, maar wel bijna 10 keer zo goedkoop. Ik heb er ook een paar besteld, en ziet er goed uit, en werkt prima.

Bijdrager
    iDarwin

Ik heb het zelfde probleem het witte draad dat erom heen zit is bij de USB en de uitstuk allebei uitgeschoven. Ik zie nu gewoon de draden in de witte huls die erom heen zit. Zolang die het doet vind ik het goed.

Bijdrager
    rdesign

Ik had hetzelfde een paar maandjes terug. Van T-Mobile en van Apple kreeg ik niks. Zelfs van mn iPhone verzekeraar Pro Assist kreeg ik niks, terwijl dat toch in het contract stond, ze bleven ontkennen. Na een paar uur lang heen en weer bellen was ik het zat, en heb ik een namaak kabeltje gekocht op DealExtreme. (die overigens geen problemen heeft met opladen via de Mac, maar via het lichtnet doet ie niets.

Bijdrager
    Dagaloni

Antwoord terug gekregen en het valt onder de garantie terwijl die man die ik aan de lijn had zij dat het niet zo was. Ik moet naar een t-mobile winkel met aankoopbewijs en vragen naar een ‘reperatie’ (lees vervanging) die door t-mobile betaald zal worden.:)

Bijdrager
    iDarwin

Bedankt, dan weet ik dat ook al voor de volgende keer als die echt problemen geeft.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.