8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPhone & iTunes synchroniseren probleem!

Hallo ik heb een probleem met iTunes.

Mijn Mac is gemachtigd maar weigert mijn aankopen over te zetten.
    Krijg telkens de melding mijn iPhone/iPod met een andere iTunes bibliotheek is gesynchroniseerd is wat niet het geval is.

Aangezien juist dit net de muziek is ik niet op mijn HD heb staan wil ik dit hoe dan ook overzetten.
    Ook krijg ik dit probleem als ik mijn iPhone op handmatig wil zetten.

Ik wil dus absoluut niet mijn iPhone wissen en synchroniseren.

Iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    carpebios

Als dat niet het geval is, hoe kan de muziek wel op je ipod staan, maar niet op je HD?
    Er zijn programma’s die gewoon muziek kunnen rippen van je ipod.

Inactief
    Anoniem

Omdat ik sommige muziek op mijn iPhone had aangeschaft.
    Verder omdat ik OSX opnieuw had ge├»nstalleerd …

Ik hoor toch gewoon die machtiging te kunnen geven en te synchroniseren zonder problemen.
    Ik weet wel die iPod rippers bestaan dat is wel leuk en aardig.

Maar ik wil liever weten wat er hier mis is en het nu ineens niet meer kan en de vorige keren geen probleem was.

Bijdrager
    Soeki

hej ik heb dus ook een probleeem

want sinds gisteren synchroniseert mn iPhone helemaal niet meer! Wat is dus eerst dacht is dat de dock connector kapot was dus had em op mn Sound dock geprobeerd en daar deed ie het dus wel. Dus ik heb geprobeerd om mijn camera aan mijn laptop te hangen maar hij geef een usb-fout aan!

Het is duidelijk dat het aan de usb aansluiting van mijn laptop ligt… hoe kan ik em fixen?? Weinig garantie nu… heb em al meer dan 2 jaar:(

Inactief
    Anoniem
    ”Soeki”

hej ik heb dus ook een probleeem

want sinds gisteren synchroniseert mn iPhone helemaal niet meer! Wat is dus eerst dacht is dat de dock connector kapot was dus had em op mn Sound dock geprobeerd en daar deed ie het dus wel. Dus ik heb geprobeerd om mijn camera aan mijn laptop te hangen maar hij geef een usb-fout aan!

Het is duidelijk dat het aan de usb aansluiting van mijn laptop ligt… hoe kan ik em fixen?? Weinig garantie nu… heb em al meer dan 2 jaar:(

Als je een laptop met Windows hebt dan is de kans groot het aan de drivers ligt en van je USB poort een USB 1 heeft gemaakt om dit op te lossen heb je de juiste drivers voor USB 2 nodig. Dit zal je kunnen nagaan bij apparaatbeheer.

Als je een Macbook hebt dan zou ik eens andere usb apparaten proberen om te kijken of deze wel goed functioneren.

Bijdrager
    Soeki

ja heb een macbook en andere apparaten geprobeerd… dus isie kapot? moet ik em dus laten repareren? :(:(

Bijdrager
    thereal

heb een soortgelijk probleem, twee iphones die beide niet meer willen syncen een imac die problemen aan geeft met de usb en connecten ho maar! Iemand enig idee waar dit door komt; de imac usb-poorten kapot ? ZOu wel verklaren waarom twee iphones nu kapot zijn. Ik ga het nu eerst ook proberen op een windows bak.

gr D

Bijdrager
    JoostS

Ik heb sinds een tijdje het probleem dat sommige podcast uit eenzelfde abonnement (in dit geval die van Jiskefet) niet willen synchen naar mijn iPhone.
    De laatste afleveringen (die van Oboema vs Obama) krijg ik met geen mogelijkheid op mijn iPhone 3G (en nee, mijn iPhone is niet vol).
    In iTunes op mijn iMac heb ik ze wel en zijn ze ook afspeelbaar.

Iemand een idee wat dit probleem zou kunnen veroorzaken?
    En hoe op te lossen?
    Bij voorbaat dank.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.