5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    NewFag

iphone ios 9 & itunes muziekvraagje?

Ik ben nou in itunes (met mn telefoon gelinkt) albums aan het kiezen die ik op mn iphone wil hebben..

Nou weet ik dat ik dadelijk van die albums op mn iphone nummers kan gaan verwijderen…
    (ik wil namelijk niet alle nummers van al die albums die ik heb gekozen voor sychronisatie)

maar als ik dat doe, en ik plug hem weer in itunes en laat hem syncen, dan komen de verwijderde nummers er toch gewoon op terug? of is dat niet?

Bijdrager
    Shmoo

Ja klopt, het beste kun je een playlist maken in de linker kolom, daar voeg je alleen maar nummertje aan toe die je veel of graag luistert. Die playlist sync je dan met je iPhone zo bespaar je ook nog eens ruimte op je iPhone + je sync alleen maar de nummers die je echt nodig hebt en hoef je dus niet later op je iPhone bepaalde nummers te verwijderen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Of je kiest enkel de nummers van een album die je wel wilt…

Bijdrager
    MevalonicAcid

Tip: Indien beperkte ruimte/geheugen vrij => maak dan bijvoorbeeld ook een slimme playlist van 50 nummers aan (of maximaal een xx Gb) die van je top nummers (vb. +4 sterren) enkel de minst gespeelde bevat.
    Telkens bij synchro (ev. over WiFi bij opladen van het toestel) doet die dan een update en ben je altijd top nummers aant luisteren en toch weer niet telkens dezelfde….

Grt,

MVa

Bijdrager
    IsSidha

als je heel erg lui bent (zoals ik) gebruik je een programmaatje Autorate, die laat je automatisch een keertje per dag z’n ding doen en geeft ratings aan muziek op basis van luister gedrag (hoe vaak iets geluisterd/geskipt in de afgelopen X dagen/weken).. in combinatie met bovengenoemde slimme playlist heb je zo altijd geweldige muziek bij je

het progje is alweer een paar jaar oud maar werkt nog steeds geweldig

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.