4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    dimelot

iPhone internet zonder Wifi of 3G

Ik heb een iPhone uit de USofA. Werkt netjes met 2.1. Ben er erg blij mee.
    Nu had ik een filmpje gezien van t-mo…. dat je met een gadget je beltegoed kon zien op je iPhone.
    Ook al heb ik geen 3G, ik ging het toch installeren. Het werkt goed, alleen….

nu kan ik internetten zonder een Wifi-verbinding!

Als het gratis is dan is het goed, maar als ik er voor moet betalen, dan is het niet goed.

Voorheen kreeg ik een melding dat Edge niet geactiveerd kon worden als ik bijvoorbeeld mijn mail ging ophalen.
    Ik haal mijn mail altijd op via Wifi, maar nu kan ik dat dus ook zonder Wifi doen.

Ik denk dat Edge geactiveerd is, maar ik weet niet waar ik het uit moet zetten…

Weet iemand dat waar ik het uit kan zetten?

Bijdrager
    jabesse

Edge in NL zal wel niet; er is geen telecomprovider die Edge aanbiedt. (Edge is herkenbaar aan de E in de balk bovenaan.)
    Vermoedelijk heb je GPRS. (GPRS is herkenbaar aan de punt bovenaan.)

Maar volgens mij kan je GPRS en/of Edge alleen uitzetten door GSM (telefoongedeelte) uit te schakelen. Daar is de vliegtuigmodus voor. (Dan kan je overigens wel wifi aanzetten.) Maar dan heb je dus ongeveer een iPod Touch over…

Bijdrager
    dimelot

Het is opgelost! :D

Het was idd Edge die de oorzaak was.
    Scorpiosoft van de iPhoneclub adviseerde mij BossPrefs te installeren en daarmee kan je Edge uitzetten..

Bijdrager
    Oppie
    ”ja_besse”

Maar volgens mij kan je GPRS en/of Edge alleen uitzetten door GSM (telefoongedeelte) uit te schakelen. Daar is de vliegtuigmodus voor. (Dan kan je overigens wel wifi aanzetten.) Maar dan heb je dus ongeveer een iPod Touch over…

Airplane mode is geen enkele ontvangst, ook geen WiFi uiteraard.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.